۰

آماده‌سازی مجتمع دامداری سامان بعد از ۳۰ سال

       اقتصادی - عمرانی / کل اخبار      1 سپتامبر, 2024

فرماندار شهرستان سامان در خصوص شهرک تخصصی بادام گفت: با تلاش‌های انجام شده زمین شهرک تخصصی بادام آماده‌سازی و شرایط برای واگذاری فراهم شده است. به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، عباس رحیمی ادامه داد: با راه‌اندازی شهرک تخصصی بادام دست‌تمام سودجویان…… بیشتر »

۰

بهره‌برداری و اجرای ۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان سامان

       کل اخبار      30 آگوست, 2024

فرماندار شهرستان سامان گفت: از تعداد ۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی ثبت‌شده این شهرستان در سامانه منتاک ۵۵ طرح با یک‌هزار و۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری و همچنین ۲۵ طرح با ۶۲۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود. به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر،…… بیشتر »

۰

مجتمع دامپروری سامان تا ۲ ماه آینده تحویل بهره‌برداران می‌شود

       کشاورزی / کل اخبار      4 آگوست, 2024

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مجتمع دامپروری سامان ۵۸ هکتار وسعت و ظرفیت راه‌اندازی ۱۶۹ واحد را دارد. به گزارش پایگاه خبری سامانِ‌برتر، دلشاد جهانبخشی تاکید کرد: با راه‌اندازی مجتمع دامپروری سامان زمینه اشتغال مستقیم ۵۰۰ نفر…… بیشتر »

۰

جسد بانوی غرق شده در زاینده‌رود پس از گذشت ۱۴ روز پیدا شد

       حوادث / کل اخبار      2 آگوست, 2024

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سامان گفت: امروز (جمعه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳) پس از گذشت ۱۴ روز از انجام عملیات جست‌وجوی بانوی ۲۹ ساله غرق شده در رودخانه زاینده‌رود این شهرستان ادامه داشت که خوشبختانه جسد این بانوی غرق شده با…… بیشتر »

۰

بیش از ۱۶ هزار تعرفه در شهرستان سامان مصرف شده است

       کل اخبار      5 جولای, 2024

فرماندار شهرستان سامان گفت: بیش از ۱۶ هزار تعرفه تاکنون در این شهرستان مصرف شده و در تمام شعب صفوف شکل گرفته است. به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، عباس رحیمی شامگاه جمعه اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز فرایند اخذ رأی مردم…… بیشتر »

۰

پیش بینی برداشت ۲ هزار تن گیلاس و آلبالو در سامان

       کشاورزی / کل اخبار      3 جولای, 2024

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: برداشت میوه‌های هسته دار و تابستانی از جمله گیلاس و آلبالو از سطح ۴۸۰ هکتار باغ در این شهرستان آغاز و روانه بازار مصرف شده است. به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، حجت الله رئیسی…… بیشتر »

۰

سرشاخه کاری درختان گردو در شهرستان سامان انجام شد

       کشاورزی / کل اخبار      2 جولای, 2024

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از اجرای سرشاخه کاری گردوهای نامرغوب و پیوند با ارقام ژنوتیپ‌های برتر در سطح باغات گردوی این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، حجت‌اله رئیسی افزود: محصول گردو جزو یکی از محصولات مهم خشکباری…… بیشتر »

۰

رفع مشکل مجتمع فناوران ۱ سامان؛ مهمترین اولویت راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

       اقتصادی - عمرانی / کل اخبار      6 ژوئن, 2024

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداری از قبل زمین مجتمع فناوران موسوم به فناوران‌۱ را با عنوان دیگری از منابع طبیعی گرفته بود و متناسب با نیاز شهر و با توجه به اینکه مجتمع فناوران در شهر…… بیشتر »

۰

اجرای ۶۸ طرح صنعتی در شهرستان سامان

       اقتصادی - عمرانی / کل اخبار      5 ژوئن, 2024

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری از اجرای ۶۸ طرح صنعتی در شهرستان سامان خبر داد و گفت: بسیاری از این طرح‌ها تا پایان سال‌جاری افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید. به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، فضل‌اله رحمتی در کارگروه تولید شهرستان…… بیشتر »

۰

۶۲ میلیارد ریال سهم سامان از تسهیلات مشاغل خانگی

       اقتصادی - عمرانی / کل اخبار      4 ژوئن, 2024

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از یک هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی ابلاغ شده به این استان، ۶۲ میلیارد ریال سهم شهرستان سامان است که باید دستگاه‌های اجرایی در این خصوص اقدام…… بیشتر »

۰

حل مشکل مالکیت اراضی کشاورزی شهرستان سامان مهمترین دستور کار جهادکشاورزی

       کشاورزی / کل اخبار      3 ژوئن, 2024

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهرستان سامان از جمله شهرستان‌های کشاورزی این استان به شمار می‌رود، گفت: یکی از مسائل و مشکلات این شهرستان بحث مالکیت و اختلاف‌های زمین‌های ملی و مستثنیات است که در…… بیشتر »

۰

وزیر میراث فرهنگی بر مرمت سریع‌تر پل زمانخان شهرستان سامان تاکید کرد

       طبیعت و گردشگری / کل اخبار      9 می, 2024

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به شهرستان سامان بر ضرورت تسریع در مرمت و بازسازی پل تاریخی زمانخان سامان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری سامانِ‌برتر، سید عزت‌الله ضرغامی روز پنجشنبه در سفر به چهارمحال و…… بیشتر »