۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۶۲ میلیارد ریال سهم سامان از تسهیلات مشاغل خانگی

ژوئن 4, 2024 در 04:51 توسط

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از یک هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی ابلاغ شده به این استان، ۶۲ میلیارد ریال سهم شهرستان سامان است که باید دستگاه‌های اجرایی در این خصوص اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محسن مولوی افزود گفت: تسهیلات مشاغل خانگی سال جاری را داشتیم که در مرحله اول برای کل استان ۱۶۳ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی هم در بخش مستقل و پشتیبان اعلام شد.

مولوی افزود: نرخ تسهیلات مشاغل خانگی امسال نیز چهار درصد با بازپرداخت هفت ساله است که از طریق ۱۰ بانک عامل پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی با طرح‌های پشتبانی است که زمینه ایجاد اشتغال برای دیگران را فراهم می‌کنند اظهار داشت: جدای از سهمیه شهرستان به افرادی که در بخش طرح‌های پشتیبان اقدام می‌کنند تا سقف ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در خصوص تعهد اشتغال سال ۱۴۰۳ افزود: اولویت تعهد اشتغال امسال با فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی سهم شهرستان سامان از تعهد اشتغال سالجاری را ۷۰۲ فرصت شغلی اعلام کرد که باید تا پایان سال اجرایی شود، گفت: معتقد هستیم باید معضل اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی برطرف شود به همین دلیل شرکت‌های تعاونی که در بخش‌های مختلف اقتصادی فعال، نیمه فعال و تعطیل هستند با تامین منابع مالی راه‌اندازی شوند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *