۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

آماده‌سازی مجتمع دامداری سامان بعد از ۳۰ سال

سپتامبر 1, 2024 در 12:51 توسط

فرماندار شهرستان سامان در خصوص شهرک تخصصی بادام گفت: با تلاش‌های انجام شده زمین شهرک تخصصی بادام آماده‌سازی و شرایط برای واگذاری فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، عباس رحیمی ادامه داد: با راه‌اندازی شهرک تخصصی بادام دست‌تمام سودجویان و دلالان از بادام قطع و تمام فرآورده‌های این محصول با ارزش در این شهرک تولید و منافع آن به کشاورزان می‌رسد.

وی در خصوص مجتمع دامپروی دام سنگین سامان بعد از ۳۰ سال گفت: این مجتمع دام در ۵۸ هکتار آماده واگذاری شده که در گام نخست زمین مورد نیاز به ۱۶۹ نفر واگذار شده است.

فرماندار شهرستان سامان اجرای بزرگراه سامان – شهرکرد – قراقوش از محل ماده ۲۳، ساخت مدرسه‌های خیرساز، آماده‌سازی ساختمان فرهنگ‌سرای سامان تا پایان سال، ساخت سالن باستانی، آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی۲۵۰۰ نفر خیری، سالن چند منظوره خیری آرامستان سامان به همت خیران، شهرداری و شورای اسلامی و اجرای پروژه‌های بهداشتی را از جمله طرح‌های مهم این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور پنج گروه رفع نقاط حادثه‌خیز در سامان گفت: با تلاش‌های انجام شده شمار جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی در این شهرستان از ۱۱ نفر سال گذشته به چهارنفر کاهش یافته است./ سامانِ‌‌برتر

انتهای پیام/

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *