۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

افزایش تعداد ترددهای نوروزی در شهرستان سامان

مارس 31, 2024 در 21:51 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: تعداد ترددها در این شهرستان طی ایام نوروز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ‌برتر، عباس رحیمی اظهار داشت: به طور میانگین ۵۰۰ هزار مسافر در طول ماه به شهرستان سامان سفر می‌کنند که ادارات خدمات رسان و مناطق گردشگری و تفرجگاهی این شهرستان آمادگی کامل را در طول نوروز برای پذیرایی از میهمانان دارند.

وی از آماده بودن ۱۰۰ درصدی تمام ظرفیت‌های این شهرستان برای خدمت رسانی به مردم خبر داد و تصریح کرد: در طول سال بیش از چهار میلیون نفر از مناطق دیدنی و جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی در این شهرستان دیدن می‌کنند.

رحیمی افزود: جریان آب رودخانه زاینده‌رود از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه شدت گرفته است و در پی آن تیم‌های غریق نجات در جهت امدادرسانی در صورت وقوع حوادث احتمالی در حاشیه این رودخانه مستقر شدند با آمادگی کامل برای خدمت رسانی مردم فعال هستند.

نماینده دولت در شهرستان سامان از فعال بودن بیش از سه اکیپ ثابت و تعدادی اکیپ سیار برای خدمت رسانی مسافران در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مطلوب هوا در نوروز امسال و شکوفه دادن باغات در این شهرستان، تعداد ترددها در شهرستان سامان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش پنج تا ۱۰ درصدی داشته است./ سامانِ‌‌برتر

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *