۰

سیاسی / کل اخبار / نماز جمعه

تنها راه پیروزی در مساله برجام، پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است

می 11, 2018 در 23:37 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: تنها راه پیروزی در مساله برجام، پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین علی‌اصغر عقیلی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای‌الهی، با بیان اهمیت آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان ، تقوا را از جمله اهداف دعوت ما به ماه مضان و روزه داری نام برد و اظهار داشت: چنان چه در بیانات رسول گرامی اسلام (ص) نیز آمده است، ایشان مردم را در سخنرانی خود، بهترین عمل را در ماه مبارک رمضان دوری از حرام های الهی یاد می کردند.

وی افزود: اگر هدف روزه خودسازی و نظر لطف خداوند نسبت به ما نبود ، هیچ گاه روزه برای بیماران و مسافران برداشته نمی شد.

عقیلی در بخش دیگری از خطبه ها، به فرمایش رسول گرامی اسلام(ص) در قبل از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: یکی از ویژگی های ضیافت الهی همان مغفرت و رحمت الهی است و این سخن درست نیست که چرا ما در ماه مبارک رمضان از خوردن و آشامیدن محروم هستیم.

امام جمعه سامان در ادامه افزود: چیزی که خداوند در ماه مبارک رمضان برای ما ارزانی داشته است همان بخشش بی نهایت الهی است که خداوند از همه گناهان بندگان خود در این ماه می‌گذرد.

عقیلی در بخش دیگری از خطبه ها، به مساله خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است یعنی اینکه بدعهدی جزء ذات آمریکاست و این مساله از آمریکا جدا شدنی نیست و دشمن تا بر دیگر ملت ها تسلط نداشته باشد هیچ گاه دست از دشمنی خود بر نمی‌دارد.

وی تصریح کرد: جای تاسف دارد که دولت مردان ما به حرف رهبر انقلاب دل ندادند و الان که این اتفاق افتاده است، باز هم برخی مسئولین برای مذاکره با دیگر کشورهای اروپایی می خواهند تصمیم بگیرند.

امام جمعه سامان به ترس اروپایی ها از کشور آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: چطور ممکن است همین کشورهای اروپایی امروز ادعا می کنند که می خواهند قصور آمریکا را برای ما جبران کنند؟ مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که بین آمریکا و کشورهای اروپایی تفاوتی نیست؟

عقیلی خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این مسائل ، گوش سپردن به صحبت های مقام معظم رهبری و عمل کردن به آن هاست.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *