۰

سیاسی / کل اخبار / نماز جمعه

خطیب نماز جمعه سامان: منفعت آمریکا آسیب دیده و قدرتش تحت‌الشعاع قرار گرفته است

ژانویه 12, 2018 در 15:27 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: کسانی که اختشاشات اخیر، شعار جانم فدای ایران سردادند و پرچم کشور اسلامی را به آتش کشیدند، نشان‌دهنده نهایت ناآگاهی آنان است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین علی‌اصغر عقیلی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به اوصاف متقین اشاره کرد و افزود: همه صفات متقین در خطبه همام نهج‌البلاغه توسط مولی الموحدین علی(ع) گردآوری شده است و خداونذ متعال در سوره مبارکه نور هم به این صفت متقین اشاره نموده است.

وی اظهار داشت: یکی از ریشه‌های طلاق در جامعه امروزی، مساله  فساد و فحشایی است که در سایت‌های غربی موجود است؛ چرا که چشم انسان هیچ‌گاه از دیدن صحنه‌های مبتذل سیر نخواهد شد ولی زندگی که با این مسائل همراه باشد هیچ‌گاه سرشار از محبت نیست و به سرانجام نمی‌رسد.

خطیب نماز جمعه سامان در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرمایشات گوهر بار رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و از منظر ایشان در رابطه با عصبانیت آمریکا از موقعیت حساس ایران افزود: چون منفعت آمریکا آسیب دیده و قدرتشان تحت‌الشعاع قرار شده است، این مزاحمت‌ها و خساراتی که برای ما به وجود آمده است، در هفته‌های اخیر و همچنان ممکن است در سال‌های آتی به شکل‌های دیگر ادامه داشته باشد.

عقیلی به تفاوت مطالبات صحیح مردم و حرکت تخریب‌گرانه آشوبگران پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم باید در زندگی خود به ردپای دشمن در بعضی از روزمره‌های زندگی اجتماعی توجه داشته باشند.

امام جمعه سامان ادامه داد: کسانی که شعار جانم فدای ایران سردادند و پرچم کشور اسلامی را به آتش کشیدند، نشان‌دهنده نهایت ناآگاهی آنان است؛ چرا که پرچمی که نام الله روی آن نقش بسته است را آتش زدند و این یعنی آنکه حتی به خدا و قرآن کریم هم اعتقاد ندارند چه برسد به جمهوری اسلامی؛ پس چرا بعضی‌ها این قدر دچار غفلت هستند؟!

وی به هزینه‌های عربستان در قبال ایجاد این ناآرامی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: بعضی‌ها در فقر کشور عربستان از گرسنگی در حال مرگ هستند و این در حالی است که سرمایه‌های هنگفت نفت عربستان در راه فتنه و تخریب اسلام هزینه می‌شود.

خطیب نماز جمعه سامان در باب سخنان مقام معظم رهبری افزود: آمریکا گفته ایران از او ترس دارد؛ کشور ایران که آمریکا را در دهه 50 و 90 از منطقه رانده است و ایرانی که شعار مردم آن همیشه «مرگ بر آمریکا» است، پس چرا باید از آمریکا بترسد؟

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *