۰

دانش آموزی / کل اخبار / گفتگو

هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر در شهرستان سامان برگزار شد

ژانویه 6, 2018 در 20:21 توسط

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سامان از برگزاری هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر در این شهرستان خبر داد.

محسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، با بیان این مطلب اظهار داشت: این مسابقات با حضور 500 همکار فرهنگی و دانش‌آموزان دختر و پسر، در کلیه دوره‌های تحصیلی‌ شهرستان سامان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری در حال داوری می‌باشد، افزود: مسابقات پرسش مهر با هدف تقویت روحیه خودباوری، تشویق و ترغیب دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی و هنری، کشف استعدادها، بالابردن روحیه نشاط، شادابی و پویایی در فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان می‌باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سامان خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط بین مسئولین با فرهنگیان و دانش‌آموزان و همچنین دستیابی به آثار ارزشمند در حوزه‌های فرهنگی و هنری از نتایج فراخوان پرسش مهر در این شهرستان می‎باشد.

امیری بیان داشت: این مسابقات در بخش‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، فیلم‌کوتاه و هنرهای نمایشی برگزار شد.

وی یادآور شد: هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر، امسال در کانون فرهنگی تربیتی میثاق سامان با بهره‌گیری از داوران مجرب فرهنگی شهرستان سامان به صورت تخصصی در رشته‌های مختلف داوری شد که نتایج آن در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *