۰

انتخابات 1396 / دانش آموزی / کل اخبار

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری: کارخانه‌های زیادی در این دولت تعطیل شدند/ علت اعتراض کارگران برفاب مطالبات آن‌ها بود

می 15, 2017 در 15:14 توسط

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تایید اینکه بسیاری از کارخانه جات استان در این دولت تعطیل شدند، اضافه کرد: علت تعطیلی بعضی از کارخانه‌های تولیدی استان مانند کارخانه تولید سوسیس و کالباس شقایق، گرفتن وام‌های کلان در دولت دهم بود.

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از فارس، سید نعیم امامی صبح امروز در همایش رأی اولی‌های شهرستان سامان اظهار کرد: رأی اولی‌ها باید بر اساس واقعیات انتخاب کنند و شعار‌های کاندیدا‌ها در تریبون‌ها را بدون داشتن دلیل عینی قبول نکنند.

وی افزود: دانش‌آموزان برای شرکت در انتخابات باید شاخص‌هایی را رعایت کنند و با آگاهی از عملکرد دولت جاری و خصوصیات و شعارهای کاندیدا‌های جدید نسبت به انتخاب خود آگاهی داشته باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز مانند سایر دولت‌مردان مشکلات اقتصادی را به دولت قبل ارتباط داد و اضافه کرد: علت تعطیلی بعضی از کارخانه‌های تولیدی استان مانند کارخانه تولید سوسیس و کالباس شقایق، گرفتن وام‌های کلان در دولت دهم بود که مدیران این صنایع تولیدی با خرج کردن این تسهیلات در مکان‌هایی که بازده بیشتری داشتند اکنون قادر به باز پرداخت نیستند.

امامی ادامه داد: بالا بودن هزینه مواد‌ اولیه، نیروی انسانی و انرژی از دیگر مشکلات واحد‎های تولیدی است که در ستاد تسهیلات استان بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اعتراضات کارکنان کارخانه برفاب شهرکرد در هفته گذشته گفت: حقوق فروردین ‌ماه این کارکنان به دلیل تغییر نرم‌افزار مطالبات کارگران عقب افتاده بود که تمامی مطالبات شنبه هفته جاری پرداخت شد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *