۰

انتخابات 1396 / کل اخبار / گفتگو

احراز صلاحیت 208 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان سامان

آوریل 22, 2017 در 23:40 توسط

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سامان گفت: صلاحیت 208 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سامان احراز صلاحیت شده است.

سعید صالحی اردلی امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر افزود: از مجموع 213 داوطلب ثبت نامی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سامان، 4 نفر انصراف کتبی خود را اعلام کردند و صلاحیت یک نفر در بخش مرکزی احراز نشده است.

وی افزود: از تعداد داوطلبان احراز صلاحیت شده در شهرستان سامان، 20 نفر در شهر سامان، 96 داوطلب برای بخش مرکزی و 92 داوطلب برای بخش زاینده رود می باشد.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سامان خاطرنشان کرد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت یک هفته در هیات اجرایی و نظارت این شهرستان انجام و صورتجلسه احراز صلاحیت شدگان روز جمعه یکم اردیبهشت 1396 اعلام شد.

وی درباره زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی در این شهرستان نیز گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراها از 21 اردیبهشت ماه آغاز و در 27 اردیبهشت‌ماه خاتمه می یابد.

به گزارش سامانِ بـرتـر، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *