۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب موقت سامان: به کسی رای بدهید که دغدغه او مردم باشد و خودش نیز رنج کشیده باشد

آوریل 21, 2017 در 16:17 توسط

امام جمعه موقت شهرستان سامان گفت: به کسی رای بدهید که دغدغه او مردم باشد و خودش نیز رنج کشیده باشد، لذا مسئول میلیاردی که به فکر مردم نیست.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین عباس رضی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی روز جمعه در شهرستان سامان ضمن سفارش نمازگذاران به رعایت تقوای الهی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که حاکی از بیانات بسیار مهمی در باب انتخابات و مسائل سیاست خارجی و داخلی کشور است اشاره کرد و افزود: برخی از مهمترین محورهای سخنان ایشان اهمیت مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و لزوم فعالیت جدی مسئولان کشور است.

وی در ادامه از منظر مقام معظم رهبری فرمود: علت انتخاب شعارهای اقتصادی همین است که امروز ظرفیت اقتصادی در کشور یک نقطه کلیدی و دارای اولویت است و لذاست که من روی معیشت مردم تکیه می کنم.

خطیب موقت سامان در ادامه محورهای سخنان مقام معظم رهبری، ایشان جایگاه مهم انتخابات و لزوم برگزاری انتخابات سالم، امن و گسترده دانستند؛ که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم و اَمن است.

حجت الاسلام رضی در این رابطه به چند نکته مهم اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن می خواهد ما را دچار اشتباه محاسباتی کند که در این راستا می بایست حواسمان جمع باشد.

وی از منظر مقام معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد در برابر تهدید دشمن و ارعاب او بترسد، این به خودش ارتباط دارد، اما حق ندارد به نمایندگی از ملت ایران و در جایگاه مسئولان ایرانی و یا از طرف مردمی که شجاع هستند و در میدان حاضرند و پوشالی بودن تهدیدها را می دادند، بترسند.

امام جمعه موقت سامان با عنوان از جمله وظایف مردم است که در این راستا بیدار و به هوش باشند تصریح کرد: معیارها مشخص اند، همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها معیارها را انقلابی و کارآمد فرمودند، کسانی نباشند که بخواهند در مقابل دشمنان دست تسلیم بالا ببرند، کسانی نباشند که می گویند تمام مشکلات ما با رابطه آمریکا گره خورده است.

حجت الاسلام رضی بیان داشت: به کسی رای بدهید که دغدغه او مردم باشد و خودش نیز رنج کشیده باشد، لذا مسئول میلیاردی که به فکر مردم نیست.

خطیب موقت سامان در بخش دیگری از خطبه ها به تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و از منظر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: همه باید تشخیص شورای نگهبان را که قانون و میزان است را بپذیریم.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی (ره) بارها بر میزان بودن تشخیص شورای نگهبان، اجتناب از توهین یا تضعیف شورای نگهبان و همچنین قانونی بودن شورای نگهبان و لزوم تبعیت از آن را داشتند بیان داشتند که کسی حق ندارد در مصاحبه ها، نطق ها و رسانه ها به آن توهین و یا آن را تضعیف کند

امام جمعه موقت سامان در بخش دیگری از خطبه ها مناسبت های هفته جاری را یادآور شد و در این راستا به فرا رسیدن 2 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1357 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی، هیچ کس گمان نمی کرد روزی فرا خواهد رسید که این تشکیلات علاوه بر پاسداری از انقلاب و آرمان های آن، گام در راه سازندگی کشور بگذارد.

وی بیان داشت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری، مبنی بر ضرورت بازسازی کشور و به منظور هماهنگی و نظارت بر این حجم وسیع از فعالیت های سازندگی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) بازوی اصلی خود در عرصه ی فعالیت های سازندگی کشور را تشکیل داد که امروزه گستره وسیعی از فعالیت های سازندگی و محرومیت زدایی از قبیل سد سازی، ساخت اتوبان و فرودگاه، بازسازی تاسیسات و اسکله ها، پروژه های کشاورزی و دامداری، طرح های آبرسانی و گازرسانی، احداث واحدهای مسکونی، درختکاری، احیاء جنگل ها و غیـره را در بر می گیرد.

حجت الاسلام رضی به فرا رسیدن 25 رجب، به سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد و ضمن تسلیت پیشاپیش این روز به نمازگذاران به ویژگی های بارز این امام همام پرداخت.

وی همچنین به فرار رسیدن 27 رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) پرداخت و پیشاپیش این روز به نمازگذاران و همه مسلمین جهان تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *