۰

علمی / کل اخبار / گفتگو

برگزاری مسابقات قطبی آزمایشگاهی به میزبانی شهرستان سامان

آوریل 18, 2017 در 18:15 توسط

رئیس پژوهشسرای رازی شهرستان سامان از برگزاری مسابقات آزمایشگاهی شیمی، فیزیک و زیست شناسی در مرحله قطبی به میزبانی این شهرستان خبر داد.

حمیرا داوودی امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با اشاره به اینکه این مسابقات آزمایشگاهی هر ساله در 3 رشته فیزیک، شیمی و زیست شناسی در سطح کشور برگزار می شود افزود: این آزمون امروز با حضور 48 دانش آموز برگزیده از شهرستان سامان و دانش آموزان برگزیده ناحیه 1 شهرکرد در پژوهشسرای رازی این شهرستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این مسابقات به صورت آزمون های تئوری و عملی برگزار شد که دانش آموزان برگزیده منطقه ای، در اردیبهشت ماه سال جاری به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و در آنجا به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس پژوهشسرای رازی شهرستان سامان با عنوان اینکه این مسابقات در 6 قطب در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شوند تصریح کرد: در این مسابقات از هر قطب در هر رشته یک تیم به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

داوودی خاطرنشان کرد: امروز پس از یک رقابت سنگین بین دانش آموزان 2 منطقه از شهرستان سامان و ناحیه 1 شهرکرد، پس از ارزیابی هایی که به عمل آمد، 3 نفر از دانش آموزان این شهرستان در پایه دهم زیست شناسی به مرحله استانی راه پیدا کردند که امید است در آنجا بتوانند حائز موفقیت شوند و به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *