۰

انتخابات 1396 / کل اخبار / گفتگو

نماینده مجلس: ضرورت انتخاب افراد متخصص برای شوراهای شهر و روستا

مارس 26, 2017 در 09:48 توسط

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان با تاکید بر لزوم انتخاب افراد متخصص و مورد نیاز در شوراها گفت: جوانان در نام‌نویسی حضور پرشوری دارند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، اردشیر نوریان بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از محل ثبت‌نام شوراهای شهر و روستای سامان اظهار کرد: خوشبختانه شاهد بودیم دست‌اندرکاران ستاد اجرایی و مسئولین فرمانداری شهرستان سامان تمام مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه فراهم کرده‌اند.

وی افزود: شاهد حضور با انگیزه و پرحرارت اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان جهت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم.
عضو شورای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: تاکنون استقبال بسیار خوبی از نام‌نویسی در شوراها صورت گرفته و امیدواریم با مقدماتی که هیأت‌های اجرایی و نظارتی فراهم کرده‌اند شاهد انتخابات پرشکوه و پرصلابتی باشیم.
نوریان گفت: باید محصول این انتخابات شوراهای خوب و با تخصص مورد نیاز و افراد با تجربه و جوانان با انگیزه باشد و همچنین شاهد تشکیل مدیریت‌های شهری و به نوعی پارلمان‌های محلی باشیم.
وی تصریح کرد: باید مدیریت شهری در شهرستان سامان برای پیشرفت و توسعه در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به ویژه در حوزه گردشگری این شهرستان همت بالایی که نیاز است را در اولویت شورا قرار دهد و بتواند خدمات شایسته و کافی در این زمینه ارائه دهد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *