۰

کل اخبار / گفتگو / مذهبی

جشن میلاد حضرت فاطمه زهـرا (س) در سامان برگزار می شود

مارس 18, 2017 در 07:00 توسط

معاون مجموعه فرهنگی فاطمیون سامان، از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان خبر داد.

شهرام سنایی امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ فاطمی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شود افزود: این برنامه به صورت شاخص شنبه شب همزمان با شب میلاد با سعادت بی بی دو عالم همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در این مکان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اصغر ادریسی و مولود خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه خواهد بود.

معاون مجموعه فرهنگی فاطمیون سامان با عنوان اینکه در روز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ایستگاه های صلواتی در سطح شهـر برپا خواهند شد تصریح کرد: برپایی این ایستگاه به صورت منسجم، روز یکشنبه ساعت 10:00 صبح در میدان عمان سامانی واقع در ابتدای ورودی شهر سامان دایر خواهد شد.

به گزارش سامانِ بـرتـر، مشابه این برنامه نیز روز شنبه از ساعت 15:30 از طرف هیات محبان و موسسات قرآنی عترت ریحان النبی (س) سامان در محل فاطمیه واقع در خیابان فرهنگ، روبروی آموزشگاه شهداء سامان ویژه بانوان برگزار می شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *