۰

سیاسی / کل اخبار

امام جمعه سامان: بصیرت افزایی و روشنگری، امروز بیش از هر زمان دیگر در جامعه نیاز است

مارس 13, 2017 در 19:30 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: دشمنان در تلاش هستند که از هر طریقی به جامعه اسلامی نفوذ کنند و استانداردهای دین ما را تغییر دهند و آن اسلامی را بسازند که منافع آنها در آن تامین شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام والمسلمین محسن ملکپور امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان اظهار کرد: اسکتبار جهانی در جامعه جهانی به 4 محور اسلام هراسی، اسلام ستیزی، اسلام گریزی و اسلام سازی حمله ور شده است که این مهم سبب آن شده است برخی افراد در لباس دین وارد شوند و بر علیه دین مبین اسلام مشغول به فعالیت باشند.

وی با بیان اینکه اسلام سازی در جامعه اسلامی ما به خطری بزرگ تبدیل شده است افزود: در این راستا نخبگان کشورمان نیز دچار تردید هستند.

حجت الاسلام ملکپـور تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند که از هر طریقی به جامعه اسلامی نفوذ کنند و استانداردهای دین ما را تغییر دهند و آن اسلامی را بسازند که منافع آنها در آن تامین شود.

امام جمعه سامان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همواه در تلاش هستند تا این انقلاب اسلامی را از پای در بیاورند، اما هدف آنان همواره با شکست مواجه شده است و آنان برای شکست این انقلاب چیزی جر اسلام سازی با عوامل نفوذ ندارند.

وی با تاکید بر اینکه همواره انقلابی باشیم و انقلابی حرکت کنیم تصریح کرد: اگر هدف ما غیر از این باشد در واقع به ضد انقلاب کمک کرده ایم، چرا که در جامعه کنونی قلم ها و زبان هایی را می نگریم که در قالب مثلا اصول گرایی و اصلاح طلبی دنبال تطهیر شیطان بزرگ هستند و هر زبان و گروهی که تطهیر شیطانی در آن نهفته باشد، به نوعی ضد انقلاب است چرا که بصیرت افزایی و روشنگری، امروز بیشتر از هر زمان دیگری در جامعه نیاز است.

حجت الاسلام ملکپــور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سامان، از زحمات شایسته سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی تشکر کرد و انتصاب شایسته و به حق، سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی را به ایشان تبریک گفت.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *