۰

کل اخبار / گفتگو

امام جمعه سامان: لغو قانون سقف حقوق 24 میلیونی مدیران، خشنودی عمومی را در پی دارد

مارس 5, 2017 در 07:00 توسط

امام جمعه سامان با اشاره به اصلاح قانون سقف حقوق 24 میلیون تومانی برای مدیران، گفت: لغو این قانون خشنودی عمومی را در پی دارد و این باعث بی‌اثر شده خشم خواص می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن ملکپـور امروز در گفتگو با خبـرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره حقوق 24 میلیونی در واقع نوعی رسمیت بخشیدن به نجومی بگیران بود، افزود: مگر نمایندگانی که این موراد را مطرح می‌کردند از وضع موجود جامعه و مردم خبر ندارند، مگر این افراد سوگند نخورده‌اند حق مردم را حفظ کنند، مردمی که اکثرشان به این نمایندگان رای داده‌اند حقوقشان کمتر از یک میلیون تومان است.

وی اظهار داشت: با عقب نشینی مجلس هنوز هم این سوال وجود دارد که چطور شده است که این نمایندگان به این موضوع رای دادند.

امام جمعه سامان با عنوان اینکه در حال حاضر مردم با مشکلات عدیده معیشتی روبه‌رو هستند و به‌خصوص در شرایط فعلی، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از مدیران از حقوق بالایی برخوردار هستند، آیا نباید یک نماینده هم‌اکنون به فکر مردم باشد.

ملکپـور خاطرنشان کرد: اینکه مدیران را از مردم جدا کنیم، یعنی سلامت مجموعه‌های دولت مورد تهدید است و این یک شکاف طبقاتی و ارباب و رعیتی ایجاد می‌کند.

امام جمعه سامان به بخشی از نامه امیرالمومنان علی‌(ع) به مالک اشتـر اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مسئولان این مورد را درک کنند از منظر این امام همام یادآور شد: حضرت علی(ع) می فرمایند «عادلانه با مردم برخورد کن و در رتق و فتق امـور، مردم را در اولویت قرار ده، زیرا خشنودی عمومی خشم خواص را بی اثر می کند و خشنودی خواص خشم عمومی را در پی دارد».

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *