۰

کل اخبار / گفتگو

دهقانی: یکی از اهداف بلند آموزش و پرورش سامان راهبرد یک گام به جلوست

فوریه 28, 2017 در 21:35 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: یکی از اهداف بلند آموزش و پرورش این شهرستان راهبرد یک گام به جلو می باشد و این بدان معناست که آموزش و پرورش در تلاش یک حرکت جهشی نسبت به آموزش در طی سال، ماه و روزهای قبل داشته باشد.

محمد دهقانی امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر اظهار کرد: هر ساله در پایان سال آموزش و پرورش نشستی را با مدیران مدارس 3 دوره تحصیلی برای برنامه ریزی های خاص در سطح مدارس تشکیل می دهد که این جلسات به رویکرد تعطیلات نوروز پرداخته شده است که در این راستا مدیران مدارس می بایست از لحاظ امنیتی اهتمام ویژه ای نسبت به مدارس داشته باشند.

وی به برنامه ریزی هایی مطلوب در جهت کیفیت بخشی آموزشی اشاره کرد و افزود: در این کیفیت بخشی تجزیه و تحلیل وضعیت آموزشی سالجاری در نیمسال اول نسیبت به نیمسال گذشته مورد بررسی قرار می گیرد که یکی از مهمترین عملکردهایی است که به آن پرداخته شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بیان اینکه مدیران مدارس در این جلسات با حضور کارشناسان وضعیت مدارس و نحوه تدریس خود به دانش آموزان را مورد بررسی قرار می دهند اظهار داشت: یکی از اهداف بلند آموزش و پرورش شهرستان سامان راهبرد یک گام به جلو می باشد و این بدان معناست که آموزش و پرورش در تلاش یک حرکت جهشی نسبت به آموزش در طی سال، ماه و روزهای قبل داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اهداف برگزاری این جلسات، برنامه ریزی در جهت برگزاری کلاسهای تقویتی در دروسی که دانش آموزان در آنها ضعیف هستند تصریح کرد: برنامه ریزی اختصاصی با مدیران 3 دوره تحصیلی که هر دوره برنامه خاص خود را دارا می باشند،  مدیران در این 3 دوره تحصیلی با برنامه ریزی های شاخص، خود را در سطح ادارات مناطق 17 گانه آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار می دهند که خوشبختانه در 3 سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان سامان در بین مناطق دیگر جز شهرستان های موفق بوده است.

دهقانی خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات در نهایت تلاش می کند وضعیت آموزشی دانش آموزان شهرستان سامان همیشه یک حالت مطلوب و رو به رشد، توام با موفقیت پیش روی این دانش آموزان در سطح منطقه باشند که این مهم جز برنامه های آموزش و پرورش این شهرستان می باشد که بتوانیم در این راستا با انجام برنامه ریزی های مطلوب و گسترده در جهت اعتلای آموزش شهرستان سامان گام برداریم.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *