۰

کل اخبار / گفتگو

ارتقاء نسل چهارم اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه (4G) در شهر سامان

فوریه 22, 2017 در 21:30 توسط

رئیس مخابرات شهرستان سامان از بهره برداری فناوری نسل چهارم اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه (4G) در شهر سامان خبر داد.

جمشید فرج زاده در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه 3 ایستگاه تلفن همراه پوشش نسل چهارم اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه (4G) را برای کلیه مشترکان همراه اول در سطح شهر سامان به فراهم کرده اند افزود: مشترکین جهت استفاده از این سرویس می بایست گوشی تلفن همراهشان قابلیت استفاده از نسل چهارم اینترنت را دارا باشند تا بتوانند از این سرویس به خوبی استفاده نمایند.

وی اظهار داشت: اعتبارات هزینه شده جهت بهره برداری از اینترنت نسل چهارم تلفن همراه در شهر سامان بالغ بر 16 میلیارد ریال می باشد که در اجرای فاز 7 توسعه شبکه تلفن همراه این قابلیت فقط در شهر سامان امکان پذیر است.

رئیس مخابرات شهرستان سامان اظهار داشت: در فاز 8 توسعه شبکه تلفن همراه که در سال آتی اجرا خواهد، این طرح در روستاهای بخش مرکزی و زاینده رود نیز به اجرا و بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: ارتقا و افزایش سرعت اینترنت از مزایای این سرویس است که مشترکین همراه اول در شهر سامان از آن بهره مند شدند.

فرج زاده تاکید کرد: مشترکان همراه اول جهت استفاده از این سرويس با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی، نسبت به تعويض سيم كارت خود و دريافت سيم كارت USIM می توانند از سرويس اينترنت 4G استفاده كنند.

رئیس مخابرات شهرستان سامان به وضعیت نامناسب پوشش آنتن دهی تلفن همراه در 3 روستای بخش زاینده رود از جمله سوادجان، چم کاکا و دشتی اشاره کرد و افزود: با رایزنی هایی با مخابرات استان چهارمحال و بختیاری، یک ایستگاه آنتن دهی BTS تلفن همراه در روستای دشتی نصب خواهد شد تا مشترکین این نقاط از پوشش کامل آنتن دهی تلفن همراه برخوردار شوند.

وی یادآور شـد: بیش از 12 هـزار مشترک تلفن ثابت در شهرستان سامان وجود دارد که هم اکنون امکان واگذاری تلفن ثابت در این شهرستان بر حسب مکان سنجی در مناطق امکان پذیر است.

فرج زاده به اختلالات اخیر شبکه های تلفن ثابت و همراه در سطح استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: این اختلالات ظرف 10 روز آینده برطرف خواهند شد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *