۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار / گفتگو

آمادگی 70 کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی در شهرستان سامان

فوریه 20, 2017 در 19:00 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان از آمادگی 70 کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

محمد دهقانی امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه این نشست پیگیری مصوبات قبل را در پی داشت افزود: برنامه ریزی هایی در جهت کیفیت بخشی آموزش و با تشکیل کارگروه های آموزشی، دوره ای و تخصصی نمودن مقطع ابتدایی در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان سامان یکی از شهرستان های مسافر پذیر و گردشگر پذیر می باشد، آموزش و پرورش این شهرستان اقدام به ستادهایی در جهت رفاه و اسکان مسافران نوروزی نموده است که در این نشست مقرر شد ستادهای اسکان مسافران نوروزی از هم اکنون با مجهزنمودن امکانات و تجهیزات لازم آمادگی خود را داشته باشند.

دهقانی با عنوان اینکه در سطح شهرستان سامان 70 کلاس درس پذیرای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی هستند تصریح کرد: مدارس ما در روستاهای بخش مرکزی و زاینده رود نیز آمادگی پذیرش از مسافران نوروزی را دارند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان نقش نیروی انتظامی را در جهت ایجاد نظم و امنیت با این ستاد بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: کمک نیروی انتظامی در این راستا می تواند در قبال آسایش و فراهم نمودن نظم و آسایش مسافران نقش مهمی داشته باشد.

دهقانی افزود: سازمان ها و نهادها می توانند از طریق انعقاد قرارداد با برنامه ریزی های مناسب برای عید نوروز، مسافرین ویژه خود را در این ستادها اسکان دهند.

وی به توزیع کمک های نقدی و غیر نقدی شب عید در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های مطلوبی که انجام شده است مقرر گردید اعضای شورای آموزش و پرورش از طریق کمک خیرین، مبلغ قابل توجهی را به این اداره پرداخت کنند تا این نوع کمک ها از طریق مدیران مدارس به دست این دانش آموزان برسد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان به بحث فروش فضاهای مازاد آموزشی در این نشست اشاره کرد و افزود: با توجه به رشد جمعیت شهرستان سامان، مجوز فروش این نوع فضاهای آموزشی توسط اعضا شورا آموزش و پرورش به تصویب نرسید و زمین هایی که با کاربری آموزشی هستند مقرر شد با کارشناسان حقوقی استان و شهرداری سامان در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شود.

وی تصریح کرد: افرادی که مدعی هستند زمین های آنان جزء فضاهای آموزشی می باشند، جهت ساخت و ساز می بایست تعیین تکلیف شوند.

دهقانی افزود: برنامه ریزی هایی در جهت کیفیت بخشی به فضاهای آموزشی از موارد مورد بحث و بررسی در این نشست بود تا بتوانیم در سطح استان و در همه حوزه ها رتبه های قابل ملاحظه ای را کسب نمائیم.

به گزارش سامانِ بـرتـر، آخرین نشست ستاد آموزش و پرورش شهرستان سامان در هشتمین جلسه سالجاری در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شـد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *