۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب جمعه سامان: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به دریدگی‌های ترامپ بود

فوریه 10, 2017 در 16:30 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به دریدگی‌های ترامپ بود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سامان با اشاره به شروع ایام فاطمیه اول اظهار کرد: فردا شهادت حضرت زهرا (س) به روایت 75 روز است و بر ما لازم است که حرمت این ایام را نگه داریم.

وی ضمن قدردانی از حضور مقتدرانه و پرشکوه مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان سامان در راهپیمایی غرورآفرین و عزت‌بخش یوم‌الله 22 بهمن، افزود: بار دیگر نشان دادید که این امت آزادی‌خواه همواره با ایستادگی و مقاومت پای آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی خواهد ایستاد.

امام جمعه شهرستان سامان با بیان اینکه این حضور در راستای لبیک با امام خامنه‌ای و در پاسخ به دریدگی‌های ترامپ رئیس‌جمهور جدید و حراف آمریکا بود، خاطرنشان کرد: مردم اثبات کردند که این ملت، آزاد هستند و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است؛ این شیطان بزرگ است که با ضربه متقابل ملت ایران در مَنجلاب گیر کرده است.

حجت الاسلام ملک‌پور با تأکید بر اینکه تحقق شعار مرگ بر آمریکا نزدیک و نزدیک‌تر شده‌است، تصریح کرد: ترامپ از زمان به قدرت رسیدنش در آمریکا به دفعات به ایران هشدار داده‌ است که با ما آتش بازی نکنید، در روز 17 بهمن در مصاحبه خودش ایران را حامی تروریسم و ایران را گستاخ معرفی می‌کند.

خطیب جمعه سامان ادامه داد: دشمنان ما بدانند، ترامپ تازه کار بداند، ملت ایران یاد گرفته‌است که با تکیه بر ایمان درونی خود، عظمت ایجاد کند و هرگز در مقابل خواسته‌های قدرت‌های جهان تغییر مسیر نمی‌دهد.

این مسؤول با اشاره به توان نظامی ایران اظهار داشت: ایران هر ساعت قدرت موشکی و غیر موشکی خود را به روزرسانی می‌کند، هر روز بر تعداد موشک‌ها و شناورهای جنگی می‌افزاید و آسمان و زمین و دریا را تحت کنترل می‌گیرد.

ملک‌پور با بیان اینکه اینجا سرزمین دلاوران و شهیدان است، گفت: اینجا سرزمینی نیست که بیگانه بتواند با نیت شوم بر آن پای بگذارد، جوانان ما پوزه هر متجاوزی را به خاک می‌مالند.

امام جمعه سامان اضافه کرد: این حضور به مسؤولان یادآوری می‌کند که سرعت پیشرفت و خدمت‌رسانی را در همه عرصه‌ها به خصوص اقتصاد، بدون توقف دنبال کنند و چشم بر ظرفیت‌های داخلی بدوزند، ظرفیت‌هایی که تهدید و تحریم بر آن سرسوزنی اثر نکرده‌است.

وی با استناد به سخنان رهبری در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی در 19 بهمن، افزود: مسؤولان نظام اسلامی باید با پایبندی به درس‌های امام راحل بدانند که شیطان اکبر و دشمن اصلی نظام اسلامی به هیچ وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست.

امام جمعه سامان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری، تشریح کرد: عقلانیت و تدبیر حتما مورد توجه و مورد تائید نظام اسلامی است اما نباید از عقلانیت و تدبیر به عنوان توجیهی برای اعتماد به دشمن استفاده شود، بلکه باید با تدبیر و رفتار صحیح، با مدیریت جهادی و تلاش انقلابی و با نگاه به درون و تقویت بنیه داخلی در راه حل مشکلات کشور مجاهدانه و مومنانه تلاش کرد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *