۰

علمی / کل اخبار / گفتگو

کانون شکوفایی و خلاقیت در شهرستان سامان آغاز به کار می کند

ژانویه 27, 2017 در 09:30 توسط

معاونت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار کانون شکوفایی و خلاقیت در آینده ای نزدیک در شهرستان سامان خبر داد.

داراب ظفریان در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان در راستای وظایف خود که حمایت از ایده های فناور می باشد و در صدد انجام این نوع خدمات و حمایت ها در سطح شهرستان های استان است افزود: در راستای اجرای این طرح، کانون شکوفایی و خلاقیت بزودی در شهرستان سامان کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی اظهار داشت: فعالیت های این کانون در شهرستان سامان که دارای یک زیر مجموعه ای از پارکهای علم و فناوری می باشد به دانش آموزان و دانشجویانی که صاحب ایده های فن آور هستند کمک خواهد کرد و حمایت های ویژه آموزشی و مشاوره ای را با آنان انجام خواهد داد تا بتوانند ایده های خود را در جهت رسیدن به اهداف فراهم آورند.

ظفریان با عنوان اینکه پارک علم و فناوری یکی از دستگاه های زیرمجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد تصریح کرد: این پارک از سال 1391 کار خود را در استان چهارمحال و بختیاری آغاز نمود و افرادی که دارای صاحب ایده فن آور از جمله کشاورزی، صنعت، آی تی (IT) و آی تی سی (ITC) هستند، آنان را تحت حمایت آزمایشگاهی، کارگاهی، آموزشی و مشاوره ای قرار می دهد که بتوانند ایده فن آور خود را در یک بستر و فضای علمی به محصور تبدیل نمایند.

معاونت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری افزود: افرادی که دارای صاحب ایده فن آور و خلاقی هستند می توانند به این پارک مراجعه نمایند و پارک علم و فناوری این افراد را مورد ارزیابی علمی، فنی و بازاریابی قرار می دهد و پس از پذیرش آنان در این مرکز، حمایت هایی از قبیل کارگاهی، آموزشی و مشاوره ای به آنان ارائه می دهد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *