۰

کل اخبار / گفتگو

امام جمعه سامان: رسانه های بیگانه قصد داشتند آیت الله هاشمی را از انقلاب جدا جلوه دهند

ژانویه 12, 2017 در 19:15 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: نبايد اجازه داد گروهى منحرف و خناس اسم، جايگاه، ياد و خاطره آیت الله هاشمى رفسنجانى را به خود اختصاص دهند و در برابر نظام اسلامى مصادره كنند.

malekpoor20-copy

حجت الاسلام و المسلمین محسن ملکپور در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با اشاره به خدمات و تلاش‏هاى آیت الله هاشمى رفسنجانى در طول سال‏ هاى قبل و بعد از انقلاب اسلامى‏ افزود: ایشان علاوه بر جايگاه مهمى كه رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام در طول سال هاى پس از انقلاب داشتند، بايد خدمات و اقدامات مهمى که وی در رياست مجلس شوراى اسلامى، در جنگ تحميلى و در دوران پس از جنگ در مسئوليت‏ هاى مختلف داشتند، مورد توجه قرار گيرد.

وی اظهار داشت: آیت الله هاشمى رفسنجانى از جمله كسانى بودند كه در طول سال هاى انقلاب و بعد از انقلاب خدمات فراوانى داشته و مسئوليت‏ هاى مهم و خطيرى را در نظام اسلامى به انجام رسانده اند و در نهايت نيز در پست مهم رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام كه بازوى مشورتى رهبرى معظم انقلاب است، فعاليت می کردند.

حجت الاسلام ملکپور خاطرنشان کرد: ضرورت مقابله با تلاش‏ هاى دشمن و خناسان، در جدا كردن آیت الله هاشمى رفسنجانى از انقلاب و رهبرى كه البته دشمنان در اين تلاش به‏ طور كلى ناموفق بودند و در این راستا نتوانستند رابطه ميان ایشان را با انقلاب و نظام اسلامى بگسلند.

امام جمعه شهرستان سامان به نکته مهم و حائز اهمیتی در این رابطه اشاره کرد و اذعان داشت: در طول سال هاى اخير و به ‏واسطه برخى تحولات سياسى، شرايطى پيش آمد كه خناسانى در جدا كردن آیت الله هاشمى رفسنجانى از نظام اسلامى و ايجاد نقار ميان او و ساير مسئولان كشور از جمله رهبر معظم انقلاب طمع كردند.

وی ادامه داد: اين خناسان تلاش می‏ كردند تا آیت الله هاشمى رفسنجانى را به‏ نوعى مخالف نظام جلوه دهند و تلاش می كردند كه با دميدن بر برخى اختلافات، زمينه‏ ى جداشدن وی را از نظام مقدس اسلامى فراهم سازند و اين در حالى بود كه ایشان از نيروهاى اصلى نظام اسلامى بوده و از ياران اصلى امام خمينى (ره) و رهبرى معظم انقلاب در ايجاد و تثبيت نظام اسلامى بوده است.

حجت الاسلام ملکپور اظهار داشت: تبليغات رسانه‏ هاى بيگانه و برخى از عناصر ضد انقلاب در سال هاى اخير به گونه‏ اى بود كه گويى آیت الله هاشمى از انقلاب جدا شده است و جزو اپوزيسيون نظام اسلامى است! و حال آن‏كه آیت الله هاشمى در جايگاهى مهم در درون نظام بود و در انتخابات‏ مهمى در سال هاى اخير گاه از سوى مردم انتخاب شده و راى آورده بود و گاه مردم به ديگران و گروه‏ هاى ديگرى ميل و رغبت نشان داده بودند که در هر صورت تلاش دشمنان نظام براى جدا كردن وی از نظام و انقلاب به ثمر ننشست.

وی با تاکید براینکه از اين پس نيز نبايد اجازه داد گروهى منحرف و خناس اسم، جايگاه، ياد و خاطره آیت الله هاشمى رفسنجانى را به خود اختصاص دهند و در برابر نظام اسلامى مصادره كنند اظهار داشت: در نهايت بايد توجه داشت كه از اين پس نيز نبايد گذاشت اين خناسان پشت اسم و جايگاه رياست فقيد مجمع تشخيص مصلحت، مخفى شده و به گونه‏ اى جلوه دهند كه اين شخصيت برجسته ‏ى تاريخ انقلاب به مخالفان نظام تعلق داشته است.

امام جمعه شهرستان سامان تصریح کرد: حقيقت آن است كه رياست فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام، غالب عمر خود را در دفاع از نظام و انقلاب سپری کرده بود و خود را فدایى انقلاب اسلامى و اسلام می دانست و اجازه دادن به گروهى منحرف و خناس براى مصادره كردن اسم، جايگاه، ياد و خاطره آیت الله هاشمى رفسنجانى كار درستى نيست و از اين‏ جهت بايد از چنين حركت‏ هاى خلافى جلوگيرى به‏ عمل آيد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *