۰

سیاسی / کل اخبار

اردشیر نوریان: کاهش ایران هراسی یک واقعیت در سطح دیپلماسی است

ژانویه 3, 2017 در 19:19 توسط

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که کاهش ایران هراسی یک واقعیت در سطح دیپلماسی است، گفت: ایران هراسی در جهان کاهش یافته و این به نفع ایران است.

82373096-71299210

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از ایرنا، اردشیر نوریان با اشاره به گفت و گوی تلویزیونی یکشنبه شب رئیس جمهوری با مردم افزود: رئیس جمهوری به درستی درباره کاهش ایرانی هراسی در سطح جهان توضیح داد.
وی گفت: این واقعیت که ایران هراسی در سطح دیپلماسی کاهش یافته ایست را باید پذیرفت.

نوریان یادآور شد: متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی برای دامن زدن به طرح ایران هراسی ، تبلیغات سوء علیه ایران به راه انداختند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از مذاکرات ایران با قدرت های جهان و توافق برجام، طرح ایران هراسی دشمنان بی اثر شد.

وی گفت: این اتفاقات باعث افزایش تعاملادت سیاسی و بین المللی و دیپلماسی شد که این به نفع منطقه است.

این استاد روابط بین الملل افزود: ایران یک کشور اثرگذار در منطقه است به همین دلیل طرح ایران هراسی را علیه کشور به راه انداخته بودند.

نوریان گفت: رئیس جمهوری در این گفت وگو از افزایش امنیت پایدار در کشور خبر داد و امنیت برای کشور و روابط بین الملل بسیار مهم است.

به گفته وی، امنیت پایدار باعث جذب سرمایه های اقتصادی در کشور می شود و تقویت سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.

بر اساس این گزارش، رییس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی زنده یکشنبه شب دوازدهم دی ماه که بطور همزمان از شبکه یک سیما و رادیو سراسری پخش شد، گفت: ما ایران هراسی را در برجام به شکست کشاندیم.

وی ادامه داد: مخالفان ما ایران هراسی را بر کرسی نشانده بودند و ایران را تهدید همه دنیا و منطقه کرده بودند و در شورای امنیت سازمان ملل تصویب کرده بودند.

وی اضافه کرد: امروز درست نقطه مقابل است، دنیا معتقد است ایران نقش سازنده در منطقه و جهان دارد، در قطعنامه دیروز شورای امنیت درباره سوریه به نقش مثبت ایران برای مبارزه با تروریسم در منطقه اشاره شد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *