۰

سیاسی / کل اخبار

امام جمعه سامان: حماسه 9 دی، به منزله حضور همیشگی مردم در صحنه است

دسامبر 30, 2016 در 09:00 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: گرامیداشت حماسه 9 دی به منزله حضور همیشگی مردم در صحنه است تا دشمنان این مرز و بوم بدانند که مردم همواره پشتیبان رهبری و ولایت فقیه هستند.

img_7456-copy

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین محسن ملک پور چهارشنبه شب در همایش «بررسی نقش و رسالت خواص و نخبگان جامعه در زمان فتنه» در مسجد جامع سامان با اشاره به اینکه حماسه 9 دی دارای درس های بسیاری است افزود: مردم کشورمان با بصیرت این حماسه را ایجاد کردند و حافظ این حماسه خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه بعضی ها هنوز توبه نکرده اند و تکلیفشان را با سران فتنه روشن ننموده اند تصریح کرد: چه کسانی در این استان و شهرستان هستند که هنوز تکلیفشان را با این سرانه فتنه روشن نکرده اند، در اینجا که ما قصد معرفی آنان را داریم، آنها کسانی اند از تشکیل این مجالس بیزارند و نمی خواهند اینگونه مجالس برگزار شود.

حجت الاسلام ملکپور خاطر نشان کرد: تکرار و پاسداشت شعار های انقلاب اسلامی یک استقامت و ایستادگی در راه انقلاب اسلامی است و فصل الخطاب برای ما فرمایشات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی به سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری به حماسه بزرگ 9 دی اشاره کرد و از منظر ایشان فرمود: نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.

امام جمعه سامان اظهار داشت: حماسه بزرگ مردم در 9 دی باعث تثبیت نظام شد و یاس و ناامیدی دشمنان نظام را به دنبال داشت و همچنین خطوط قرمز نظام و معیار حق از باطل را برای خواص بی بصیرت روشن کرد.

وی یادآور شـد: گرامیداشت حماسه 9 دی به منزله حضور همیشگی مردم در صحنه است تا دشمنان این مرز و بوم بدانند که مردم همواره پشتیبان رهبری و ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *