۰

سیاسی / کل اخبار

امام جمعه سامان: بزرگداشت حماسه 9 دی یک عبادت است

دسامبر 23, 2016 در 23:18 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: بزرگداشت حماسه نهم دی یک عبادت و وظیفه همگانی محسوب می شود.

malekpoor20-copy

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین محسن ملک پور شامگاه جمعه در نشست ستاد هماهنگی حماسه 9 دی با بیان اینکه حماسه بزرگ نهم دی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند مردم حماسه ای آفریدند که بی بدیل و بی نظیر بود و روز 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی روز ماندگار اعلام شد.

امام جمعه شهرستان سامان در ادامه از منظر بیانات رهبری در رابطه با حماسه 9 دی اظهار داشت: اینکه من عرض می کنم روز 9 دى در تاریخ ماندگار است، به خاطر این است. مردم بیدارند؛ همین است که کشور و انقلاب را حفظ کرده است.

حجت الاسلام ملک پور با تأکید بر این نکته که بزرگداشت حماسه نهم دی یک عبادت محسوب می شود، خاطر نشان کرد: بزرگداشت حماسه ی 9 دی که موجب حفظ پایه های نظام اسلامی شده، یک عبادت به شمار می رود.

وی اذعان داشت: فتنه 88 با درایت و رهبری مقام معظم رهبری خنثی شد و در همین راستا بزرگداشت حماسه نهم دی یک رسالت و وظیفه همگانی است و در این راستا باید دستگاه های اجرای شهرستان و نهادها از ظرفیت ها و توانمندی هاشان برای برگزاری هر چه باشکوهتر این حماسه بزرگ که 8 دی ماه در شهرستان سامان برگزار می شود استفاده کنند.

حجت الاسلام ملک پور یادآور شد: فتنه سال 88 موجب ضربه زدن به نظام اسلامی شد که ما باید یاد و خاطره شهدایی که در راه دفاع از ارزش های والای اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی که در فتنه سال 88 به شهادت رسیدند را گرامی و به مقام والای آنان ارج بنهیم.

امام جمعه شهرستان سامان با بیان اینکه دشمن از راه های مختلف قصد نفوذ به میهن اسلامی ایران را دارد تصریح کرد: باید تلاش کنیم با بصیرت افزایی، بزرگترین نیاز فعلی جامعه که وحدت و انسجام است را در بین مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *