۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب جمعه سامان: ورود فتنه‌گران به گلوگاه‌های حساس در دولت یازدهم/ فتنه‌ گران جذب سوت و کف شدند

دسامبر 23, 2016 در 15:43 توسط

امام جمعه سامان گفت: برخی از فتنه‌گران به برکت دولت اعتدال در گلوگاه‌های حساس تصمیم‌سازی با لطایف‌الحیل راه پیدا کرده‌اند و در اندیشه فتنه‌های دیگری هستند.

Malekpoor Shahraki

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ملکپور امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سامان با اشاره به اهمیت بصیرت برای مسلمانان، اظهار کرد: بصیرت بر 3 نوع اخلاقی، سیاسی و اعتقادی است.

امام جمعه شهرستان سامان با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد حماسه 9 دی ادامه داد: 9 دی سالروز حماسه مردم ایران و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

حجت الاسلام ملکپور با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 با حضور کم سابقه 40 میلیونی مردم به عنوان یک افتخار برای ملت ایران محسوب می‌شود، اظهار کرد: با اینکه یک فاصله 13 میلیونی بین منتخب ملت با رقیبش وجود داشت ولی شعله‌های فتنه‌ای زبانه کشید که شیرینی این حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رای تلخ شد و موجب خرسندی بدخواهان نظام شد.

وی افزود: اصلی‌ترین هنر سران فتنه این بود که بعد از سال‌ها این عناصر ضدانقلاب و بدخواه انقلاب که تا آن زمان جرأت عرض اندام نداشتند به سبب این موج مرموز سبز و انقلاب مخملی جان تازه‌ای گرفتند.

خواص بی‌بصیرت و نزدیکانشان عاملان تجمعات بودند

حجت الاسلام ملکپور با اشاره به اینکه انقلاب رنگی از شیوه‌های براندازی نرم و سرنگون کردن حاکمیت توسط دشمنان بود، تصریح کرد: هواداران کاندید شکست‌ خورده که حمایت حتی رسانه‌های بیگانه و بهائیت داخل و خارج را داشتند از همان روزهای اول پس از انتخابات همه اقدام‌های قانونی را زیر پا گذاشتند.

خطیب جمعه سامان با انتقاد از عملکرد خواص بی‌بصیرت افزود: برخی خواص بی‌بصیرت و بلکه فرزندان و وابستگان برخی چهره‌هایی که اصلا انتظارش نمی‌رفت، سرخط‌ های اصلی تجمعات و میتینگ‌ها و تظاهرات‌ های خیابانی بودند.

وی افزود: مقام معظم رهبری چندین‌بار به یکی از سران فتنه پیغام دادند هشدار دادند که دیگر مسئله انتخابات و ادعای تقلب نیست تا سر نخ هدایت از دستتان خارج نشده جمع کنید این بساط فتنه را ولی متاسفانه این‌ها که مست سوت و کف آن هم در مراسم عزای اهل بیت (ع) در ماه محرم بودند قبل از اینکه فریاد رهبرشان را بشنوند جذب کف و سوت شدند.

امام جمعه سامان با اشاره به اینکه در این ایام بود که چهره واقعی برخی خواص مدعی انقلابی‌گری و پیرو خط امامی برای مردم رو شد، خاطرنشان کرد: علی‌رغم هشدارهای مکرر رهبری برخی مثل کبک سر در برف داشتند و می‌گفتند دخالت بیگانه توهم است اما نمی‌گفتند که این چهره‌های مرموز سفارتخانه‌های غربی و اروپایی و حتی عربی در کف خیابان‌ها دنبال چه منفعتی و یا هدفی هستند.

حجت الاسلام ملکپور با اشاره به اینکه فتنه‌گران حرمت تاسوعا و عاشورا را شکستند، ادامه داد: تخریب اموال عمومی و به آتش کشیدن هیات‌های مذهبی توسط فتنه‌گران کاسه صبر مردم را لبریز کرد و باعث شد ملت عاشورایی چنان سیلی محکمی به فتنه‌گران بزنند که گوش استکبار کر شود.

برخی از فتنه گران هنوز توبه نکرده‌اند

امام جمعه سامان با انتقاد از توبه و عذرخواهی نکردن برخی از سران فتنه‌گر، بیان کرد: برخی از این فتنه‌گران به برکت دولت اعتدال در گلوگاه‌های حساس تصمیم‌سازی با لطایف‌ الحیل راه پیدا کرده‌اند و در اندیشه فتنه‌های دیگری هستند.

مشکل اصلی مردم اقتصاد است نه حقوق شهروندی

امام جمعه شهرستان سامان با اشاره به منشور حقوق شهروندی که اخیرا از طرف دولت محترم مطرح شده است، تصریح کرد: کسانی که این روزها به جای تعیین تکلیف حقوق‌های نجومی و برخورد با نورچشمی‌های فساد انگیز از حقوق شهروندی صحبت می‌کنند این‌ها از آسیب‌های اجتماعی و هزار درد و رنج مردم غافل هستند.

وی با اشاره به اینکه وعده دادن دردی از مردم دوا نخواهد کرد، افزود: حقوق شهروندی همان اقدامات انجام نشده دولت هستند که برخی‌شان قرار بود در 100 روز حل شوند.

حجت الاسلام ملکپور با اشاره به اینکه امروز مشکل اصلی کشور مسئله اقتصاد و معیشت مردم است، بیان کرد: درحالی که زندگی و معیشت مردم به سختی می‌گذرد عده‌ای اصرار دارند که مردم باور کنند چرخ کارخانه‌ها می‌چرخد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *