۰

دانش آموزی / کل اخبار / ورزشی

برگزاری مسابقات تنیس دانش آموزی در شهرستان سامان

دسامبر 16, 2016 در 11:00 توسط

مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان در دوره تحصیلی ابتدایی و دوره متوسطه اول همزمان با هفته وحدت شهرستان سامان برگزار شـد.

photo_2016-12-16_00-24-56

مسئول برگزاری مسابقات تنیس دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه این دوره از مسابقات همزمان با هفته وحدت با حضور 29 دانش آموز از آموزشگاه های سطح شهرستان سامان و بصورت دو حذفی برگزار شد اظهار داشت: در دوره ابتدایی به ترتیب آقایان «حامد بهرامی» و «امید خلیلی» از آموزشگاه شهید جعفرزاده سامان و «علیرضا رحیمی» از آموزشگاه شهید جعفرزاده شوراب صغیر به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

سعید نکویی خاطرنشان کرد: در دوره متوسطه اول به ترتیب آقایان «پژمان شیخی» از آموزشگاه شهید استکی شوراب صغیر، «مهیار رفیق دوست» و «محمد جواد ترابیان» از آموزشگاه معارف سامان به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

مسئول برگزاری مسابقات تنیس دانش آموزی ایحاد شور، نشاط و استعدادیابی را در بین دانش آموزان یادآور شد و خاطرنشان کرد: نفرات منتخب جهت برگزاری مسابقات استانی عازم خواهند شد.

به گزارش سامانِ بـرتـر این مسابقات با همکاری هیات تنیس روی میز شهرستان سامان و اداره آموزش و پرورش این شهرستان در سالن ورزشی دبیرستان نجمه (س) سامان برگزار شـد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *