۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب جمعه سامان: بسیج پدیده شگفت‌ آور انقلاب است

نوامبر 25, 2016 در 15:20 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: بسیج پدیده شگفت‌آور انقلاب است و امام راحل و عظیم‌الشان انقلاب آن را خوب معرفی کرد که می‌شود وعده‌های الهی را باور کرد و به آنها پایبند بود «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

Malekpour

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین محسن ملکپور امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سامان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد ضمن تسلیت رحلت حضرت آیت‌ الله موسوی‌ اردبیلی اظهار کرد: این عالم روحانی یار دیرین امام و رهبری بوده است که برای این عزیز سفر کرده، علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

امام جمعه شهرستان سامان با اشاره به دیدارهای هفته اخیر مقام معظم رهبری، ادامه داد: رهبری در دیدار با بسیجیان، همه مردم را به مسائل بسیار مهم توجه دادند و آنهایی که اهل دقت و پیگیری هستند می‌دانند رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از شکل‌گیری برجام بارها و بارها بر بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن دشمنی چون آمریکا تاکید کرده بودند.

وی افزود: متاسفانه در آن زمان برخی گوش‌های سنگین از فهم این حکمت بلیغ ناتوان بودند و برخی ذهن‌های مجذوب آمریکا توان این فهم را نداشتند که دولت استکباری آمریکا به عهد خود وفا نخواهد کرد و نقض کننده توافقات خواهد بود.

حجت الاسلام ملکپور ضمن یادآوری اینکه زورگویی و پرمدعایی آمریکایی‌ها از قبل روشن بود، تصریح کرد: متاسفانه برخی درک لازم را برای این مقصود نداشتند و از این جهت لازم بود تا برجامی صورت بگیرد و مشخص شود که آمریکای خائن به تعهدات خود پایبند نخواهد بود.

خطیب جمعه سامان با اشاره به اینکه یکی از محورهای مهم صحبت‌های مقام معظم رهبری همین بیان روشن و صریح بود که فرمودند دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته‌ای تخلف های متعددی تا الان انجام داده است تازه‌ ترینش تمدید تحریم 10 ساله است اگر این تحریم بشود قطعا نقض برجام است.

امام جمعه سامان با اشاره به اینکه نکته مهم این است که اگر آمریکا تحریم 10 ساله را اعمال نماید ایران اسلامی خاموش نمی‌نشیند، بیان کرد: واکنش قطعی جمهوری اسلامی باعث عوض شدن صحنه خواهد شد و به فضل الهی همین بسیجیان مشت محکمی بر دهان این خائنان خواهند زد.

شهید مدرس افتخار روحانیت:

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس، خاطرنشان کرد: شهید مدرس افتخار روحانیت است و اگر چه در بسیاری از جریانات سیاسی کشور تنها ماند ولی فریاد زد و به تکلیف خود عمل کرد.

خطیب جمعه سامان در ادامه شهید مدرس را نماد یک نماینده انقلابی دانست و بیان کرد: نمایندگان در ابتدای ورود به مجلس سوگندنامه می‌خوانند، به خداوند سوگند یاد می‌کنند که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند، همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشند، در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهارات استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنها را مد نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم هم همین را از نماینده خودشان می‌خواهند و انتظار هم دارند به این سوگندها پایبند باشند و مثل شهید مدرس یک نماینده انقلابی باشند.

حجت الاسلام ملک پور ضمن تبریک روز بسیج به همه دلاور مردان بسیجی، بیان کرد: بسیج پدیده شگفت‌آور انقلاب است و امام راحل و عظیم‌الشان انقلاب آن را خوب معرفی کرد که می‌شود وعده‌های الهی را باور کرد و به آنها پایبند بود «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

وی افزود: دین خدا را یاری کنید بعد خواهید دید خدا چگونه به یاری شما خواهد آمد ما این وعده الهی را در 8 سال جنگ تحمیلی دیدیم و در ادامه هم اگر ما وعده‌های الهی را باور کنیم خداوند به یاری ما خواهد آمد.

وی در پایان بیان کرد: فرهنگ بسیج و بسیجی یعنی فرهنگ قرآن یعنی فرهنگ عترت و یعنی چشیدن طعم شیرین وعده‌های الهی خداوند به همه ما و شما توفیق عنایت بفرماید.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *