۰

دانش آموزی / کل اخبار

نمایشگاه دست سازه های هنرجویان سامانی افتتاح شد + تصاویـر

می 2, 2016 در 22:28 توسط

همزمان با هفته مشاغل و هفته نکوداشت معلم، نمایشگاه دست سازه های هنرجویان سامانی افتتاح و مورد بازدید مسئولان اداری این شهرستان قرار گرفت.

IMG_0567

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش سامان، به مناسبت هفته مشاغل و هفته بزرگداشت مقام معلم نمایشگاه دست سازه ها و معرفی رشته ها در هنرستان شهید ذبیحی سامان برگزار شد.

این نمایشگاه که با حضور سعید صالحی فرماندار شهرستان سامان و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند صبح امروز افتتاح شد و هنرجویان هنرستان های دخترانه و پسرانه شهرستان سامان دست سازه ها و دست آورد های خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

در حاشیه این نمایشگاه کارشناس آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش شهرستان سامان در گفتگو با این رسانه افزود: این نمایشگاه همزمان با شروع هفته مشاغل و با هدف آشنائی دانش آموزان سال نهم با رشته های درسی در مقطع بالاتر افتتاح شده است.

جهانبازی افزود: در سیستم آموزشی ( 3 – 3 – 6 )، دانش آموزان سال نهم باید انتخاب رشته کنند و در سال دهم هیچ گونه تغییری در رشته انتخابی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در این نمایشگاه ابتدا در کارگاه آموزشی آشنائی با رشته ها  هنرستان ها و شیوه هدایت تحصیلی شرکت می کنند و در ادامه به بازدید از غرفه ها می پردازند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *