۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب جمعه سامان: نبايد موضوع هسته ای را از سطح ملی به پايين تر تنزل داد

جولای 17, 2015 در 14:15 توسط

امام جمعه شهرستان سامان با بيان اينکه در راستاي اهداف سياسي و حزبي نبايد موضوع هسته اي را از سطح ملي به پايين تر تنزل داد، گفت: هزينه هسته اي شدن را مردم در کشور پرداخته اند و بايد از حقوق ملت ايران دفاع کرد.
Malekpour 5
به گزارش دریافتی سامانِ بـرتـر و به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور شهرکی در خطبه اول نماز جمعه با دعوت خود، نمازگران و روزه داران به تقوای الهي با بيان اينکه مهدويت مسئله مهم مکتب شيعه از ساير اديان ها و مذاهب است، اظهار داشت: حضرت ولي عصر (عج) زنده و در بين ما زندگي مي کند که اين عقيده اثر و برکات براي ما به همراه دارد و مايه دلگرمي و اميد است.ملک پور شهرکی با بيان اينکه وجود و حضور رهبر مايه انسجام است ، بيان داشت: شيرازه يک سازمان، مذهب و کشور به وجود رهبر متکي است و رهبر همانند نخ تسبيح است که همه دانه هاي تسبيح را جمع مي کند.

خطیب جمعه سامان با بيان اينکه حضور امام و رهبری فوائد فردي از قبيل نزول برکت، رفع بلا و برکات اجتماعي از قبيل حفظ هستي امت و … را دارد، بيان داشت: شيعه اهل بيت اهل ايمان و پيروي است و هدايت کامل از شيعيان است.

وی از تلاش وافر تيم مذاکره کننده هسته ای تقدير و تشکر را در راستاي جمع بندي مذاکرت هسته اي داشت و بيان نمود: اميدواریم جمع بندي این مذاکرات با بيانيه مشترک، مقدمه اي براي توافق خوب باشد .

امام جمعه شهرستان سامان با بيان اينکه نکات قابل توجه اين است که با مذاکرات ،توافق هسته اي به پايان نرسيده است، اظهار داشت: اين امر بايد مورد توجه همه ی جريان ها قرار گيرد و حفظ وحدت بايد صورت گيرد.

ملک پور شهرکی با بيان اينکه موضوع هسته اي نبايد در راستاي سياسي و حزبي از سطح ملي خود به پايين تر تنزل داشته باشد، عنوان کرد: هزينه هسته اي شدن کشور را مردم پرداخت کرده اند.

وي با بيان اينکه نبايد بهره برداري سياسي از مذاکرات هسته اي و حصول توافق خوب در راستاي اصلاح روابط ايران و آمريکا باشد، يادآور شد : استکبار ستيزي از آرمان هاي گفتمان انقلاب اسلامي است و دوران استکبار ستيزي مردم ايران پايان نخواهد يافت.

خطیب جمعه سامان به 26 تیرماه سالروز شورای نگهبان اشاره کرد و وظايف شوراي نگهبان را بسيار حساس و سنگين دانست و از وظايف اين شورا، نظارت بر تدوين قانون اساسي و نظارت بر انتخابات و … عنوان کرد.

وی در این راستا به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: شوراي نگهبان در انتخابات اسفند ماه جاری تدابير ويژه ای به جهت اقدامات فتنه جويان در نظر داشته باشد.ملک پور شهرکی در ادامه با بيان اينکه اعضاي شوراي نگهبان بايد در تاييد صلاحيت افراد براي انتخابات بسيار هوشيار عمل کنند، افزود: هيچ مصلحتي بالاتر از قانون وجود ندارد.

ملک پور با بيان اينکه شنبه يکم شوال و روز سيعد عيد فطر است و خدا را شاکر هستيم که توفيق درک ماه رمضان را به ما اعطا فرمود و از خداوند شاکر هستيم که به اندازه توان خود توانستيم از تلاوت قرآن، شب زنده داري شب هاي قدر، روز قدس، خويشتن داري و شکر نعمت و … سربلند بیرون آیم، بيان داشت: مسير تقوا را بايد ادامه دهيم.

وي د ربخش دیگری از خطبه هابه اعلام آتش بس سازمان ملل متحد در یمن اشاره کرد و اذعان داشت: سازمان ملل متحد از روز جمعه تا پايان ماه مبارک رمضان را در يمن آتش بس اعلام کرد ولي عربستان سعودي وهابي کودک کش از همان ساعات اولیه این آتش بس را نقض کرد و در این راستا دبیر کل سازمان ملل متحد تنها اين جنايات را محکوم و ابراز تاسف نمود.

ملک پور با بيان اينکه رژيم عربستان سعودي نفش ستون پنجم را در منطقه دارد و نماينده امريکا است و نقشه هاي امريکا را در منطقه اجرايي مي کند ، بيان داشت: وظيفه مسلمين بسيار حساس است و بايد از مردمان غزه، لبنان، سوريه ، يمن و بحرين و … مورد حمایت خود قرار دهند.

انتهاي پيام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *