۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب جمعه سامان: روز قدس، روز صف بندی حق بر عليه باطل است

جولای 10, 2015 در 16:45 توسط

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه روز قدس روز صف بندي حق بر عليه باطل است،گفت:اسلام زير بار ظلم نخواهد رفت و مقاومت مسلمانان براي مستکبران رسوايي به همراه دارد.
IMG_2213 (Copy)
به گزارش دریافتی سامانِ بـرتـر و به نقل از سامانِ ما، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور شهرکی در خطبه هاي نماز جمعه این هفته سامان، همه نمازگزاران و راهپيمايان روز قدس را به تقوای الهی دعوت کرد و اظهار داشت: هدف از آفرينش انسان توسط خدا عبوديت است و مسئله مهدويت در خصوص آفرينش  و بندگي انسان است.وي با بيان اينکه دليل عقلي، علمي و قرآني در مورد آفرينش و عبوديت انسان سوره قدر است که در شب هاي قدر بر پيامبر نازل شده است بیان داشت: سوره قدر سوره ولايت است و در این باب حضرت مهدي (عج) در بين ما زندگي مي کند و اين امر مايه برکت و دلگرمي شيعيان است.حجت الاسلام ملک پور شهرکی با اشاره بر اينکه در همه هستي علم الهي وجود دارد و چيزي بر خداوند مخفي نيست، اذعان داشت: ماه مبارک رمضان ماه خوبي براي تدبر است و من همواره خود و شما نمازگزاران را به تقوا الهي دعوت مي کنم.

ملک پور با اشاره بر اينکه امروز روز جهاني قدس است و روز قدس يعني صف بندي حق بر عليه باطل ، اذعان داشت: علاوه بر مردم فلسطين مردم کشور يمن سه ماه متوالي توسط رژيم وهابي سعودي به خاک و خون کشيده شده اند و وهابي هاي سعودي با تمام امکانات و توان نظامي به جنگ با يمن رفته و مردم يمن با دست هاي خالي از کشور و اعتقادات خود دفاع مي کنند.

وي با بيان اينکه مردم يمن و ديگر کشور هاي مسلمان با تکيه بر اعتقادات و خدواند متعال با دست هاي خالي بر مشکلات پيروز مي شوند و اهداف شوم استکبارگران ناکام مي ماند، بيان داشت: اسلام زيربار ظلم نخواهد رفت .

ملک پور شهرکی با بيان اينکه مردم با حضور پر شور خود در راهپيمايي روز قدس دشمن و استکبار را زير قدم هاي خود له کردند، ياد آور شد: هميشه مردم اين کشور در راستای حمایت از مظلومين و مستضعفان در هر شرايطي به پا خواسته اند.

وي با بيان اينکه از تمامي مردم ، دست اندر کاران، روحانيون و تمامي اقشار جامعه، دست اندر کاران و برنامه ريزاني که براي این روز برنامه ريزي داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

ملک پور شهرکی با بيان اينکه روز 21 تير ماه روز عفاف و حجاب است ، بيان داشت: توطئه و کشف حجاب ،هنوز آثارش ريشه کن نشده است و امروزه در جامعه بي حجابي يک ارزش جلوه داده شده است .

خطیب جمعه سامان بيان اينکه خانواده ها بايد مساله حجاب را جدي بگيرند و در دستور کار خود قرار دهند، بيان داشت: رعايت حجاب در جامعه موجب امنيت بيشتر در جامعه است.

وی با بيان اينکه روز ۲۳ تير ماه گشايش مجلس خبرگان رهبري است، بيان داشت: با تدابیر بنيان گذار جمهوري اسلامي موانع و بحران ها مختلف را اين کشور و ملت اين کشور پشت سر گذاشته است.

ملک پور شهرکی با بيان اينکه استواري جامعه و نظام بر اين است که مردم موقعیت ها را بشناسند و در صحنه حضور داشته باشند، بيان داشت: مردم اين کشور حضور در صحنه را خوب مي شناسند و در مواقع حساس در صحنه ها حضور پر شور دارند.

وي با بيان اينکه تيم مذاکره کننده پاي حقوق ملت ايران ايستادند و در راستاي دست يابي به دستاورد هاي ملت ايران پافشاري هاي زيادي داشته اند، بيان داشت: حضور جان کري با پاي گچ گرفته شده در مذاکرت و برگزاري چندين مذاکره با تيم مذاکره کننده ايراني نشان از اقتدار نظام، رهبري و مردم دارد.

انتهاي پيام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *