۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب جمعه سامان: ورزش همگانی باید بدنه مردم را به ورزش مناسب حالت دهد

ژانویه 23, 2015 در 16:29 توسط

نماز عبادی سیاسی روز جمعه، امروز در مصلی نماز جمعه مسجد جامع سامان برگزار شد.

Namaz Jome Saman 4.mp4_20150116152259

به گزارش سامان بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میردامادی امام جمعه شهرستان سامان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش نمازگذاران به تقوای الهی و همراهی و تعاون بین یکدیگر، به ادامه تشریح و تفسیر هفتگی سوره مبارکه جمعه پرداخت.

میردامادی در ابتدای سخنان خود یاد و خاطر شهدای شهرستان سامان از جمله شهیدان محمد رضا ریاحی، زنده دوز، غلامرضا نیکوفر را گرامی داشت و از خداوند منّان برای این عزیزان علو درجات مسئلت کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان سامان همچنین درگذشت والده مکرمه حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد را تسلیت گفت و از خداوند منّان برای این مرحومه طلب مغفرت نمود.

امام جمعه شهرستان سامان در ادامه سخنان خود فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) را گرامی داشت و از مردم سامان خواست مراسم میلاد این امام همام را هر چه با شکوه تر در سامان برگزار کنند.

وی همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با ورزشکاران اشاره کرد و تصریح کرد: بسیار باعث افتخار است که رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران در ارتباط است و از آنها حمایت می کند.

میردامادی در ادامه گفت: در ورزش همگانی باید بدنه مردم را به ورزش مناسب حالت دهد تا سلامت جامعه بشری بالا برود.

ایشان یکی از ارکان و پایه های اساسی را در این زمینه، بی توجهی در ورزش عنوان کرد و از جوانان خواست ورزش را سرلوحه کارهای روزمره خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه شهرستان سامان در ادامه سخنان خود به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اوضاع نابسامانی که اروپایی ها و دشمنان برای مسلمین جهان به وجود آورده اند باعث ایجاد اسلام هراسی به خصوص در بین اکثر جوانان شده است.

امام جمعه شهرستان سامان در بخش دیگری از سخنان خود به زمین های آمده جهت ساخت مصلی نماز جمعه و مهدیه سامان اشاره کرد و از مسئولین خواست نسبت به روند تسریع ساخت این اماکن اقدام کنند تا مردم بتوانند هر چه زودتر از این مکان ها بهره مند شوند.

وی در پایان از مردم شهرستان سامان به خاطر همراهی نمودن با وی در مدت 4 سال در سمت امام جمعه سامان، خداحافظی کرد و از مردم خواست نسبت به آبادانی شهرستان خود در تلاش باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *