۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب جمعه سامان: مردم سامان هفته آینده نماز باران بخوانند

ژانویه 16, 2015 در 15:40 توسط

نماز عبادی سیاسی روز جمعه، امروز در مصلی نماز جمعه مسجد جامع سامان برگزار شد.

Namaz Jome Saman 4.mp4_20150116152259

به گزارش سامان بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میردامادی امام جمعه شهرستان سامان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش نمازگذاران به تقوای الهی، به ادامه تفسیر هفتگی سوره مبارکه جمعه پرداخت و در این زمینه به رابطه با یهود و عالم بی عمل و مذمت اسلام نسبت به عالم بی عمل اشاره کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان سامان با گرامیداشت سالروز درگذشت عالم ربانی «سید رضی» گردآورنده نهج البلاغه و همچنین سالروز درگذشت آیت الله محمد هادی معرفت عالم علوم قرآنی را گرامی داشت و به ویژگی های شاخص این شخصیت ها پرداخت.

میردامادی در بخش دیگری از سخنان خود به ترور و تروریسم در جهان اشاره کرد و ضمن محکوم کردن آن در جامعه اسلامی افزود: اسلام اجازه تروز به هیچ مسلمانی را نمی دهد و تروریست محکوم است؛ اما غرب با حمایت های خود، تروریسم را پشتیبانی و اسلام هراسی را در جامعه ترویج می کند.

وی در ادامه توهین یک مجله اروپایی به پیامبر گرامی اسلام (ص) و سابقه این نشریه در توهین به ادیان الهی را یادآور شد و این اقدامات تحریک‌آمیز را ترویج‌ کننده رویکردهای تروریستی در اروپا خواند.

خطیب نماز جمعه شهرستان سامان در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز فرار شاه معدوم در 26 دی 1357 اشاره کرد و افزود: 26 دی 1357 سالروز فرار خائنانه شاه و نقطه عطفی در گسترش نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب بشمار می رود و شاه معدوم اگر چه در آخرین سخنان خود، خاک ایران را به قصد استراحت و تجدید قوا ترک کرد، اما ملت ایران هرگز اجازه برآورده شدن رویای بازگشت وی به ایران را ندادند.

امام جمعه شهرستان سامان به ساماندهی پل زمانخان به عنوان یک مکان تاریخی و تروریستی در شهرستان سامان اشاره کرد و در این راستا از مسئولین خواست پیمانکاران مناسب و کاردانی جهت ساماندهی این مکان انتخاب کنند تا به حمد الله شاهد فضای زیبا و مناسبتری در این مکان تاریخی باشیم.

میردامادی در پایان سخنان خود به خشکسالی و کمبود بارشهای زمستانی در سطح استان اشاره کرد و تکلیف مسلمانان را در این زمینه یادآور شد و از مردم شهید پرور سامان خواست جمعه هفته آینده در مصلی نماز جمعه، نماز باران (نماز استسقاء) را به جماعت بخوانند تا به حمد الله شاهد بارش باران در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *