۰

کشاورزی / کل اخبار

تخریب ۲۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان سامان

سپتامبر 11, 2022 در 09:54 توسط

سرپرست اداره جهادکشاورزی شهرستان سامان از تخریب ۲۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستاهای دشتی، مارکده، یاسه‌چاه و صادق‌آباد از بخش زاینده‌رود و روستاهای شوراب صغیر و شوراب کبیر و شهر سامان از بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، اعظم شیخ سامانی افزود: این اقدام شامل ۱۸ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، ۶ مورد با حکم قطعی قضایی و ۲ مورد خوداجرایی تبصره ۲ در اراضی کشاورزی در بخش مرکزی و زاینده‌رود این شهرستان اجرایی شد.

وی از همه افرادی که قصد تغییر کاربری بر روی اراضی کشاورزی و باغات خود را دارند درخواست کرد در ابتدای کار با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان در صورت داشتن شرایط و طی مراحل قانونی و پس از اخذ مجوز اقدام به تغییر کاربری نمایند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

شیخ سامانی گفت: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی شهرستان سامان است.

وی یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی در راستای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی راه اندازی شده و آماده دریافت هر اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

سرپرست اداره جهادکشاورزی سامان در پایان خاطرنشان کرد: حفظ وحراست از باغات و اراضی کشاورزی جزو اولویت‌های مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان است.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *