۰

کشاورزی / کل اخبار

ایجاد ناحیه تخصصی بادام سامان ۵۰ درصد پیشرفت دارد

مارس 15, 2022 در 11:58 توسط

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از پیشرفت ۵۰ درصدی ناحیه تخصصی بادام شهرستان سامان خبر داد و گفت: واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ‌برتر، حمیدرضا فلاح افزود: در تیرماه امسال عملیات اجرایی ناحیه تخصصی بادام در شهرستان سامان در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار آغاز شد.

وی ادامه داد: تاکنون اجرای معابر و جدول‌گذاری‌های این ناحیه صنعتی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات انتقال زیرساخت‌های آب و برق و گاز نیز در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی سه میلیارد تومان برای اجرای ناحیه تخصصی بادام استان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: از این میزان اعتبار تاکنون ۱.۵(یک و نیم میلیارد) تومان تخصیص یافته است.

فلاح تاکید کرد: همچنین از محل اعتبارات داخلی این شرکت تاکنون ۸.۵ (هشت و نیم) میلیارد تومان برای ناحیه تخصصی بادام هزینه شده و در اعتبارات سال آینده نیز اختصاص ۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در ناحیه تخصصی بادام استان ۵۵ واحد صنعتی بسته‌بندی، فراوری و برندسازی مستقر می‌شود، خاطر نشان کرد: علاوه‌بر آن گمرک پایانه صادراتی نیز در این ناحیه مستقر می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *