۰

اقتصادی - عمرانی / کشاورزی / کل اخبار

شهرک تخصصی بادام در شهرستان سامان به بهره‌برداری می‌رسد

جولای 30, 2020 در 22:02 توسط

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با تداوم همکاری دستگاه‌های دولتی تا پایان سال جاری ناحیه‌ صنعتی تخصصی بسته‌بندی بادام استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، حمیدرضا فلاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تا پایان سال جاری ناحیه‌ صنعتی تخصصی بسته‌بندی بادام استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بر اساس پیش‌بینی کارشناسان  ارزآوری حاصل از اجرای این طرح ، بالغ بر ۵۰ میلیون دلار در سال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فاز نخست ناحیه‌ صنعتی تخصصی بادام با مساحت ۵۰ هکتار و در اراضی موسوم به لاغدنبه در نزدیکی شهر سامان (قطب تولید بادام در استان) اجرا می‌شود، افزود: در مجموع پس از بهره‌برداری کامل (بر مبنای ۲۳ نفر اشتغال برای هر هکتار زمین صنعتی) ۸۰۵ نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به مزیت احداث ناحیه‌ صنعتی تخصصی بادام در نزدیکی یکی از مراکز اصلی تولید این محصول در کشور، اضافه کرد: صادرات کامل بادام و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی این محصول و حتی سایر محصولات کشاورزی از مزایای این ناحیه‌ صنعتی تخصصی است که می‌تواند به رویکرد مؤثری در راستای ارتقای کمیت و کیفیت  این محصول منجر شود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *