۰

کشاورزی / کل اخبار

بهره برداری بیش از 100 پروژه در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

جولای 9, 2020 در 12:57 توسط

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 100 پروژه در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سامانِ برتر، در حاشیه بازدید از شرکت تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات سپید نام زاگرس گفت: سالیانه بیش از یکصد پروژه در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری در حوزه آب و طرح های سامانه نوین آبیاری به بهره برداری می رسد.

ذبیح‌الله غریب افزود: نیاز اولیه طرح های سامانه های نوین آبیاری تجهیزات آبیاری شامل لوله و اتصالات جهت بهره برداری است و این واحد تولیدی ظرفیت ویژه ای برای تحقق اهداف بخش کشاورزی در حوزه آب می باشد.
 
وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی استان افزود: با توجه به اتخاذ تصمیم در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و حمایت از واحدهای تولیدی در  استان، این واحد تولیدی با عقد قرارداد و رقابت با واحدهای مشابه در استان می تواند در پروژهای بخش کشاورزی مشارکت داشته باشد.

همچنین مدیرعامل شرکت سپید بام زاگرس گفت: این شرکت در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن و اتصالات با استفاده از روش الکتروفیوژن در عملیات نصب و اتصال لوله ها پلی اتیلن آب و گاز فعالیت می‌کند
.

محمدرضا غلامی میزان اشتغال مستقیم این واحد تولیدی را ۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: لوله و اتصالات تولیدی این شرکت در صنعت گاز به سراسر کشور ارسال می شود و لوله های تولیدی آب در مصارف آب و فاضلاب و سامانه های نوین آبیاری استفاده می شود در این واحد تولیدی اشتغال ۸۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است.

 

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *