۰

دانش آموزی / کل اخبار

آغاز فعالیت شبکه شاد برای دانش آموزان ابتدایی شهرستان سامان

آوریل 20, 2020 در 12:00 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: فعالیت شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) برای مقطع ابتدایی از امروز دوشنبه و همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار سامان برتر، سید تراب نوربخش پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح شبکه شاد ویژه دانش آموزان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سامان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از این اقدام استمرار ارائه آموزش به دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سامان از طریق فضای مجازی در دوران تعطیلات کرونایی است.

وی افزود: این شبکه با ایجاد ارتباط در فضای مجازی امکان تدریس غیرحضوری معلمان به دانش آموزان را فراهم می کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان بیان کرد: این شبکه با مالکیت وزارت آموزش و پرورش در کشور و استان ایجاد و راه اندازی شده و فعالیت آن نیز به تدریج تکمیل می شود.

نوربخش پور عنوان کرد: فعالیت این شبکه در شهرستان سامان تا زمان مهار و ریشه کنی کامل بیماری کرونا ادامه دارد.

وی ابراز داشت: دانش آموزان شهرستان سامان برای استفاده از این شبکه با مراجعه به آدرس اینترنتی shad.medu.ir و نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند در کلاس های مجازی شرکت می کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان افزود: در مرحله نخست مدیران مدارس، پس از آن معلمان و سپس دانش آموزان شهرستان سامان به همراه اولیای خود این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند نصب خواهند کرد و در مرحله بعدی نیز کلاس های درس مجازی تشکیل می شود.

وی اظهار داشت: پس از تشکیل کلاس های درس مجازی معلمان در ساعتی خاص تدریس را ارائه و دانش آموزان شهرستان سامان نیز نظرها و بازخوردهای خود را بیان می کنند.

نوربخش افزود: فعالیت این شبکه برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم این شهرستان به زودی تعیین و اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *