۰

اقتصادی - عمرانی / سیاسی / کل اخبار

اخلال‌ در برگزاری انتخابات‌ هدف اصلی دشمن است

آگوست 29, 2019 در 17:22 توسط

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن قصد دارد در برگزاری انتخابات اخلال ایجاد کند‌.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، جعفر مردانی در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان سامان همزمان با هفته دولت اظهار داشت:در این شهرستان باید همبستگی و وحدت بیش‌ از پیش‌ وجود داشته باشد و این همبستگی در راستای توسعه، عمران و آبادانی باشد‌.

وی با اشاره به ماموریت و رسالت مدیران افزود: اصلی‌ترین رسالت و ماموریت مدیران، ایجاد امید و تقویت‌ اعتماد و ارائه خدمات به مردم است و در هفته دولت بتوانند خدماتی که ارائه کردند را تشریح‌ کنند‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بستر خدمت‌گزاری‌ هرچه بهتر برای مردم در نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنند و با تمام تلاششان‌ در خدمت مردم باشند‌.

مردانی با بیان اینکه شهرستان سامان نگین گردشگری استان است، خاطرنشان کرد: باید در صنعت توریسم‌ و گردشگری برنامه‌ریزی‌ و در کنار آن توسعه باغات‌ و کشاورزی و دامپروری‌ را در شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به انتخابات‌ پیش‌رو‌ گفت: برگزاری انتخابات یکی از اتفاقات‌ مهم در کشور است‌ و وظیفه‌ تک‌ تک‌ ما است‌ که به نحو‌ احسنت‌ بتوانیم‌ با امنیت‌ کامل‌ و امانت‌داری این‌ کار را انجام دهیم‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تا انتخابات در کشور برگزار نشود‌ و یا اخلال در انتخابات‌ ایجاد ‌شود اما مردم بصیر ما همیشه در انتخابات حضور گسترده داشته و دشمن را ناکام گذاشته است‌.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *