۰

دانش آموزی / کل اخبار

دانش آموزان سامانی، سن عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند

ژانویه 12, 2019 در 21:31 توسط

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است که از اهمیت و ارزش والای اسلامی برخوردار است. 

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، محسن امیری ظهر امروز در آئین جشن تکلیف دانش آموزان دختر آموزشگاه مصطفوی شهر سامان اظهار داشت: دانش آموزان از امروز با رسیدن به سن تکلیف باید واجبات اسلامی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است، افزود: دانش آموزان سعی کنند نماز را با دقت و توجه و در اول وقت به جای آورند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سامان نماز تنها راه رسیدن به قرب الهی در دنیا و آخرت است و د‍ژ مستحکمی در برابر شیاطین دنیوی و هوی و هوس است.

امبری، هدف از برگزاری این مراسم را اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی و ترویج حجاب و عفاف در بین دختران مکلف عنوان کرد و در این راستا از اولیا دانش آموزان خواست تا فرزندانشان را در طی نمودن پله های معنویت یاری کنند.

براساس این گزارش، 33 دانش آموز دختر آموزشگاه مصطفوی سامان که با حضور مسئولان شهرستانی و اولیاء پرستار برگزار شده بود، این دانش آموزان سن عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *