۰

کل اخبار / گفتگو

آزادسازی حریم رودخانه زاینده‌رود قانونی و بدون تبعیض انجام می‌شود

نوامبر 23, 2018 در 14:23 توسط

سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان سامان گفت: آزادسازی حریم رودخانه زاینده‌رود بر اساس قانون و احکام قضایی در حال انجام است.

غلامعلی یزدانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ برتر، با اشاره به اینکه هر ابنیه‌ای شامل ویلا، ساختمان‌های اداری و… که در حریم رودخانه زاینده‌رود قرار داشته باشند تخریب می‌شوند، افزود: برای قانون فرقی ندارد که این ساختمان‌ها شخصی یا دولتی باشند.

وی با بیان اینکه برخی از ادارات که ویلاهایی در حریم رودخانه زاینده‌رود داشتند فرصت گرفتند و خود حریم رودخانه را از وجود این ساختمان‌ها آزاد کردند، ادامه داد: دیگر مالکانی که خود برای آزادسازی اقدام نکنند تمام و یا قسمتی از ساختمان آنها که در حریم رودخانه باشد طبق قانون تخریب می‌شود.

یزدانیان در پاسخ به این پرسش که آیا موردی بوده که فرد یا دستگاهی به دلیل برخی ارتباطات اجازه تخریب ویلا یا ابنیه خود را نداده باشد عنوان کرد: به هیچ وجه این‌گونه نیست، مردم اگر از موردی در این خصوص اطلاع دارند مراتب را حتما به بخشداری یا فرمانداری اطلاع دهند تا برخورد شود.

سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان سامان با بیان اینکه ساختمان پمپاژ اداره آب و فاضلاب روستایی که یک ساختمان دولتی بود به دلیل اینکه در حریم رودخانه قرار گرفته است تخریب شد، اضافه کرد: با روندی که امور آب چهارمحال و بختیاری پیگیر آزادسازی حریم رودخانه زاینده‌رود است و حتی ساختمان‌های اداری را تخریب می‌کند امکان ندارد ویلایی به دلایل مختلف تخریب نشود.

وی تاکید کرد: مردم موارد تخلف درخصوص عدم تخریب ساختمانی که در حریم رودخانه زاینده‌رود واقع شده است را با مستندات به اطلاع مراجع ذی‌صلاح برسانند./ فارس

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *