۰

کشاورزی / کل اخبار

پوشش 25 درصدی بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایری در شهرستان سامان

نوامبر 17, 2018 در 15:39 توسط

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران ساختمانی که در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت هستند و مشمول بیمه اجباری نباشند می‌توانند عضو صندوق شوند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، جعفر شاه‌بندری پیش از ظهر امروز در نشست ماهیانه کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان سامان اظهار داشت: این نشست‌ها با هدف تبیین قوانین بیمه‌ای بین کارگزاران و تبادل اطلاعات و ارائه آمار و عملکرد صندوق برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جامعه هدف تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشایری افزود: 107 هزار نفر در استان جامعه هدف این صندوق هستند که در حال حاضر 28 هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری هستند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کارگران ساختمانی که در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت هستند و مشمول بیمه اجباری نباشند نیز می‌توانند عضو صندوق شوند.

شاه‌بندری با اشاره به بازنشستگی پیش از موعد خاطرنشان کرد: این طرح از سال گذشته در استان اجرا شده و امسال نیز بازنشستگی با سن 69 سال انجام می‌شود و در سال‌های آینده به سن 65 سال می‌رسد.

وی با اشاره به سطوح بیمه این صندوق گفت: با توجه به اینکه 70 درصد حق بیمه توسط دولت و 30 درصد توسط بیمه شده پرداخت می‌شود، بنابراین سطوح بیمه‌ای ما از 240 هزار تومان تا 540 هزار تومان است و حق انتخاب سطح بیمه با فرد بیمه شده است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان سامان 25 درصد افراد تحت پوشش صندوق هستند اما هنور افراد زیادی باقی مانده که عضو صندوق شوند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *