۰

کشاورزی / کل اخبار

تخصیص بیش از 10 میلیارد ریال به طرح‌های جنگل کاری شهرستان سامان

نوامبر 1, 2018 در 17:57 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: در راستای اجرای طرح جنگل‌کاری اقتصادی، یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به این شهرستان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان بعدازظهر امروز در بازدید از طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری شهرستان سامان اظهار داشت: منابع‌ طبیعی به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو‌ در بحث اقتصاد مقاومتی است و طرح‌های خوب آبخیزداری و آبخوان‌داری‌ را در این شهرستان‌ اجرا کرده است‌.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های‌ آبخیزداری افزود: اجرای طرح واترباکس در 5 هزار مترمربع در این شهرستان به صورت پایلوت اجرا می‌شود و نتیجه موفق این‌ طرح‌ را می‌توانیم‌ به نقاط دیگر تسری دهیم‌.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به توسعه فضای جنگل‌کاری این شهرستان بیان کرد: با توجه‌ به اجرای طرح‌های جنگل‌داری در این شهرستان توسط منابع طبیعی 24 هکتار به جنگل‌کاری ما افزوده می‌شود و اراضی جنگل کاری این شهرستان به 128 هکتار می‌رسد‌.

اکبریان خاطرنشان کرد: اعتباری که برای جنگل کاری اقتصادی و آبخیزداری این شهرستان در نظر گرفته شده است یک‌ میلیارد و 200 میلیون تومان از محل‌ صندوق توسعه ملی است.

وی گفت: در تلاش هستیم‌ که بتوانیم‌ در راستای افزایش این اعتبارات از محل اعتبارات مدیریت‌ بحران‌ و تملک دارایی سرمایه‌ای استان چهارمحال و بختیاری نیز اعتباری را جذب کنیم و از این شرایط و بستر فراهم‌ شده بهره‌مند شویم‌.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *