۰

اجتماعی و فرهنگی / دانش آموزی / کل اخبار

انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس شهرستان سامان برگزار شد

اکتبر 23, 2018 در 11:36 توسط

بیستمین و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری، در 79 آموزشگاه تحصیلی شهرستان‌ سامان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سید تراب نوربخش پیش از ظهر امروز در آئین انتخابات بیست و یکمین شوراهای دانش آموزی در آموزشگاه معارف شهر سامان با بیان اینکه شرکت دانش‌آموزان در انتخابات شوراهای‌ دانش آموزی باعث ظهور داوطلبانه و مسئولانه دانش‌آموزان برای حضور هرچه بیشتر در تعیین سرنوشت خود می‌شوند، افزود: با برگزاری شوراهای دانش‌آموزی و مشارکت آنان در تصمیم گیری‌ها می‌توان در این راستا گام برداشت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان‌ سامان اظهار داشت: 400 دانش‌آموز به عنوان اعضای اصلی و 150 نفر از آنان نیز به عنوان عضو علی‌البدل در آموزشگاه‌های تحصیلی خود خواهند بود که در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات نه‌تنها موجب همکاری و تقویت هویت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود، بلکه سبب تسهیل اجرای برنامه‌های آموزشی، پرورشی و ‌مدیریتی آنان در همه امور زندگی خواهد شد.

نوربخش با عنوان اینکه دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید از هم‌اکنون با برخی از مسئولیت‌ها آشنا شوند، تصریح کرد: برگزاری این انتخابات فرصتی برای آماده کردن دانش‌آموزان برای حضور در عرصه‌های اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/80476/

 

تصاویر بیشتر در کانال تلگرام سامانِ برتر

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *