۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب نماز جمعه سامان: راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی ملت از مردم مظلوم فلسطین است

ژوئن 8, 2018 در 16:11 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی ملت از مردم مظلوم فلسطین را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین علی‌اصغر عقیلی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای‌الهی، به بیان فضیلت های حضرت علی (ع) در ماه مبارک رمضان پرداخت.

وی در ادامه به آیه 207 سوره مبارکه بقره اشاره کرد و افزود: همان موقعیتی که آقا علی (ع) در بستر پیامبر(ص) خوابیدند و جان پیامبر اکرم(ص) را از دسیسه های دشمن حفظ کردند.

خطیب نماز جمعه سامان در بخشی دیگری از خطبه ها، به مظلومیت امام علی (ع) در بین شیعیان پرداخت و ضمن ابزار ناراحتی، و از مردم روزه دار خواست معرفت خود را نسبت به وجود مقدس این امام همام افزایش دهند.

عقیلی در بخش دیگری از خطبه ها، به بیان وجه تسمیه و جنایات رژیم منحوس اسرائیل پرداخت و با اشاره به ترجمه سوره مبارکه اسراء پرداخت و افزود: اسرائیل یعنی فرزندان عبد الله است که منظور از عبد الله در این وجه تسمیه همان فرزند حضرت یعقوب (ع) است.

امام جمعه شهرستان سامان در فراز دیگری از خطبه ی دوم به جنایت های رژیم صهیونیستی در شهرهای دیر یاسین و کفر قاسم پرداخت و این جنایات را محکوم کرد و بیان داشت: راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی ملت از مردم مظلوم فلسطین را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *