۰

دانش آموزی / کل اخبار

اجرای ساخت مدرسه 6 کلاسه در شهرستان سامان

می 23, 2018 در 16:02 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان از روند مراحل ساخت آموزشگاه تحصیلی 6 کلاسه در این شهرستان خبر داد.

محمد دهقانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ‌بـرتـر با بیان این خبر اظهار داشت: این فضای آموزشی در راستای مرتفع نمودن مشکل فضاهای آموزشی سطح شهرستان سامان و با مساعدت و عنایت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری در حال ساخت می‌باشد.

وی افزود: به علت کمبود فضای آموزشی در ضلع جنوبی شهر سامان، این آموزشگاه 6 کلاسه با نام پروژه عمان سامان در دست ساخت است که 9 مرداد سال گذشته، کلنگ این واحد آموزشی به زمین زده شده و امید است در آغاز سال تحصیلی 99 – 1398 تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با عنوان اینکه بیش از 63 درصد آموزشگاه‌های تحصیلی این شهرستان تخریبی هستند، تصریح کرد: امید است با کمک خیرین نیک اندیش، مشکل کمبود فضاهای آموزشی این شهرستان بزودی مرتفع شود.

دهقانی خاطرنشان کرد: جهت رسیدن به اهداف بلند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که از موارد ابلاغی مقام معظم رهبری می‌باشد، تنها راه توسعه، پیشرفت، استقلال کشور و حفظ هویت فرهنگی ایرانیان از طریق علم‌آموزی است و مدرسه نیز به عنوان بزرگترین نهاد و دستگاه اجرایی کشور، این نقش مهم را ایفاء می‌کند.

به گزارش سامانِ‌بـرتـر، هم‌اکنون احداث این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و زیر بنای 1000 متر، در 2 طبقه در زمین کانون میثاق واقع در بلوار معلم شهر سامان در حال ساخت می‌باشد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *