۰

کل اخبار / نماز جمعه

روز نکبت برای مسلمانان تا زمان آزاد سازی فلسطین، همچنان روز نکبت خواهد بود

می 18, 2018 در 23:15 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: روز نکبت برای مسلمانان تا زمان آزاد سازی فلسطین، همچنان روز نکبت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین علی‌اصغر عقیلی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای‌الهی، با اشاره به خطبه شعبانیه حضرت رسول اکرم(ص) به بیان فرصت های ویژه در ماه مبارک رمضان پرداخت.

وی در تفسیر خطبه شعبانیه اظهار داشت: ماه رمضان، ماهی است که در آن درهای رحمت های باز هستند و درهای دوزخ، دست و پای شیطان بسته‌اند، این ها همه نشان می دهد که خداوند در این ماه نظر ویژه ای به بندگان خود دارد.

امام جمعه شهرستان سامان در ادامه به فضیلت خوش اخلاقی در ماه رمضان پرداخت و افزود: جامعه باید در برخوردهای با همدیگر اخلاق خوب از خود نشان دهد.

عقیلی به فراز دیگری از خطبه شعبانیه اشاره کرد که در آن آمده است با این همه شرایطی که خداوند برای سعادت انسان در این ماه فراهم آورده است، اگر کسی استفاده نکند، به معنای حقیقی بدبخت است.

خطیب نماز جمعه سامان در ابتدای خطبه دوم با توجه به آیه 105 سوره بقره، به دشمنی سران عربستان سعودی با ملت مسلمان اشاره کرد و بیان داشت: پادشاه کشور عربستان از طرفی مدعی حقوق بشر است و از طرفی دیگر در سرزمین یمن در حال ریختن خون های زنان و کودکان است.

وی در ادامه به روز نکبت اشاره کرد و افزود: آمریکا بداند که برای مسلمانان تا زمانی که فلسطین به دست خودشان بازگردد، هم چنان برای آن ها روز نکبت است و امسال هم ترامپ دست به چنین کار بی شرمانه ای زد؛ باز هم برای مسلمانان باعث شد تا روز به روز نفرت آنان به ملت آمریکا بیشتر شود.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *