۰

کشاورزی / کل اخبار

اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار جهادی به کشاورزان سامانی

می 7, 2018 در 18:27 توسط

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان از اختصاص اعتبار 3 میلیارد ریالی جهت انجام پروژه‌های بخش کشاورزی به صورت علی‌الحساب تا پایان سالجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی پیش از ظهر امروز در روند بازدید از پروژه‌های در حال انجام مزارع کشاورزی شهر سامان با اشاره به اینکه اجرای این پروژه‌ها، نوعی حرکت جهادی کشاورزان این منطقه به شمار می‌رود، افزود: به جهت تقویت روحیه جهادی، از طرف بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، مراحل بازدید از اقدامات انجام شده در راستای انجام زیرساخت‌های بخش کشاورزی شهرستان سامان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: اجرای این نوع زیرساخت‌ها شامل ساخت آبراه سیمانی، احیای قنوات، آبیاری تحت فشار، خرید سیمان و… می‌باشد که اعتبارات آن به صورت علی الحساب پرداخت خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان با عنوان اینکه عمده کار اصلی این کار بر عهده کشاورزان و مالکان مزارع کشاورزی این منطقه می‌باشد، تصریح کرد: در مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده، بالغ بر 60 میلیون ریال به صورت علی الحساب تا روز جاری به این امر اختصاص داده شده است.

رحیمی یادآور شد: اجرای این کار با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان سامان صورت گرفته است که به نوعی حرکت جهادی و کمکی از طرف نهادهای انقلابی، سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در جهت رسیدن به این نوع اهداف است.

وی بیان داشت: امید است تا پایان سال‌جاری بتوانیم با اعتبار در نظر گرفته شده، 60 الی 70 درصد این اعتبارات را در بخش کشاورزی جذب کنیم و آن را در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *