۰

کل اخبار / گفتگو

ورود بیش از 600 هزار مسافر نوروزی به شهرستان سامان

آوریل 4, 2018 در 14:24 توسط

فرماندار شهرستان سامان از ورود 600 هزار مسافر و گردشگر نوروزی به این شهرستان در طول تعطیلات نوروز 1397 خبر داد.

کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سامانِ‌بـرتـر اظهار کرد: از مجموع مسافران و گردشگران نوروزی، افزون بر 110 هزار نفر از اماکن گردشگری، تاریخی و زیارتی این شهرستان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه 21 هزار و 450 مسافر و گردشگر نوروزی در هتل‌ها، اقامت های بوم‌گردی، خانه‌های مسافر و مراکز ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهرستان سامان اقامت داشتند، افزود: برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی این شهرستان در نوروز سال‌جاری بیش از 100 خانه مسافر، 3 هتل، 3 مدرسه و یک ستاد اسکان مسافر با مجموع 70 کلاس اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان سامان رشد 25 درصدی اسکان مسافران نوروزی در سال‌جاری را یادآور شد و تصریح کرد: بیشترین مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان سامان در نوروز امسال از استان‌های اصفهان، خوزستان، تهران و مرکزی بوده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان خاطرنشان کرد: در نوروز امسال، سامان دومین شهرستان چهارمحال و بختیاری از لحاظ اقامت گردشگران در محل های اسکان بود، کما اینکه 90 درصد خانه‌های مسافر در این شهرستان واقع است.

اکبریان به ساماندهی پارکینگ پل تاریخی زمانخان اشاره کرد و بیان داشت: با تدابیر خوبی که امسال در ایام نوروز با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی انجام شد، توانستیم رضایتمندی مطلوبی را در این حوزه داشته باشیم.

وی به بازرسی 580 واحد صنفی مختلف در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در این نوع بازرسی‌ها از واحدهای توزیعی و خدماتی باردید به عمل آمد.

فرماندار شهرستان سامان عملکرد شهرداری سامان را در طول ایام تعطیلات نوروز رضایت‌بخش عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداری سامان با همکاری تشکل‌های مردم نهاد توانست در انجام جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی و توزیع نایلون‌های زباله در روز 13 فروردین به مسافران و گردشگران نوروزی، عملا اقدامات بسیار خوبی را به مسافران و گردشگران ارائه کند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *