۰

سیاسی / کل اخبار

خطیب نماز جمعه سامان: آثار انقلاب برای نسل سوم و چهارم انقلاب نیازمند روشن‌گریست

فوریه 2, 2018 در 23:52 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: آثار انقلاب برای نسل سوم و چهارم انقلاب نیازمند روشن‌گریست.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین علی‌اصغر عقیلی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای‌الهی به مبانی تحکیم و بنیان خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: اگثر عوامل غربی از روان‌شناسی و علوم روز بهره می‌گیرند و طبق برنامه، برای فروپاشی خانواده‌ها تلاش می‌کنند.

وی به عواملی که به تحکیم خانواده کمک می‌کند اشاره کرد و افزود: از جمله این موارد به زینت کردن زن برای مرد و مرد برای زن می‌باشد که در لسان روایات آمده است که زینت کردن مرد برای زن لازم و واجب است و همچنان که خانم‌ها هم باید برای شوهران خود زینت کنند.

خطیب نماز جمعه سامان در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز شهادت بانوی بزگ اسلام حضرت فاظمه زهرا(س) اشاره کرد و در این راستا به ویژگی‌های بارز این بانوی بزرگ اسلام پرداخت.

وی در تفسیر جایگاه و شان حضرت زهرا(س)، به شفاعت این حضرت اشاره کرد و اظهار داشت: در روز قیامت زمانی که مردم محشور می‌شوند حضرت زهرا(س) گنهکاران امت رسول اکرم(ص) را شفاعت خواهد کرد و نورانیت این حضرت در روز قیامت سبب متعجب شدن اهل محشر می‌گردد.

عقیلی در بخش دیگری از خطبه‌ها، به آغاز دهه مبارک فجر اشاره کرد و ضمن تبریک فرا رسیدن سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و علت نامگذاری ایام الله دهه فجر را وجود مقدس امام خمینی(ره) در روز 12 بهمن 1357 عنوان کرد که همچون خورشیدی درخشان به ملت ایران تابیدند و با این نور، ایران اسلامی از ظلمات ظلم و ستم شاهنشاهی خارج شدند.

امام جمعه سامان به لزوم روشن‌گری آثار انقلاب برای نسل سوم و چهارم انقلاب اشاره کرد و افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب، اگر توسط با بصیرتان جامعه تببین نشوند، همین اتفاقی که در ماه قبل رخ داد برای دیگر جوانان هم رخ خواهد داد، چرا که آمریکا در صدد این است که اهداف و آثار انقلاب اسلامی را به گوش و فکر جوانان ما نرساند.

وی با آرزوی اینکه این انفجار نور به ظهور حضرت حق ختم شود، اظهار داشت: آمریکا در تلاش است به جهت تامین امنیت اسرائیل، مردم منطقه روز خوش نداشته باشند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *