۰

اجتماعی و فرهنگی / دانش آموزی / کل اخبار

نهمین سمینار نانو در شهرستان سامان برگزار شـد

ژانویه 24, 2018 در 19:44 توسط

رئیس پژوهش‌سرای رازی شهرستان سامان از برگزاری نهمین سمینار نانو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، حمیرا داوودی عصر امروز در نهمین سمینار نانو که در سالن آموزشگاه نجمه(س) سامان برگزار شد، اظهار داشت: این سمینار در 3 بخش جداگانه بین دانش‌آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه اول دوم و فرهنگیان با حضور یکی از مدرسین کشوری ستاد نانو در این مکان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: این سمینار در جهت ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان و فرهنگیان و همچنین آشنایی آنها با علوم نوین در زمینه فناوری نانو و ترویج آن در بین افراد علاقمند برگزار شده است.

رئیس پژوهش‌سرای رازی شهرستان سامان به تکنولوژی نانو و کاربرد این تکنولوژی در بین صنایع و تولیدات صنعتی در این سمینار عنوان کرد و بیان داشت: پیشرفت چند ساله اخیر کشور در زمینه علوم و فنون مدرن نظیر نانو، تکنولوژی زیست فناوری، هوافضا و سایر علوم، مدیران آموزش و پرورش را به بازنگری در اهداف و وظایف پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی به عنوان پایلوت در فعالیت‌های پژوهشی دانش‌آموزان واداشته است که انتظار می‌رود در دور جدید فعالیت‌های پژوهش سراها، علوم مدرن وارد و گسترش یابد.

داوودی تصریح کرد: این سمینار به صورت ترویجی برگزار شده است که در بخش دانش‌آموزی 400 نفر و در بخش فرهنگیان 300 نفر شرکت فعال داشته‌اند.

وی به استقبال بی نظیر دانش‌آموزان و فرهنگیان در این سمینار اشاره کرد و افزود: این افراد پس از پایان برگزاری سمینار با برخی از وسایل و سخت افزارهای نانو در آزمایشگاه نانو این شهرستان بازدید کردند چرا که بحث نانو در حال حاضر یک بحث به روز در سطح جهان عنوان شده است.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *